اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان برای اولین بار در قزوین

  • کد خبر : 6173
  • 29 سپتامبر 2019 - 8:04
برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان برای اولین بار در قزوین
سید کاظم مجابی از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از ۱۶ تا ۱۹مهرماه با حضور شرکت‌های تولیدکننده برتر در قزوین خبرداد.

به گزارش فروردین امروز؛ سید کاظم مجابی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین درنشست خبری با رسانه‌ها درخصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گفت: یکی از راهکارهای آشنایی مردم با اهمیت ساخت و سازهای کیفی برپایی نمایشگاههای تخصصی و معرفی تولیدات مرغوب است که برای اولین بار در کشور سازمان نظام مهندسی به عنوان متولی اصلی برگزاری یک نمایشگاه تخصصی است که بدون هیچ نگاه اقتصادی بلکه با رویکرد فرهنگ سازی و حساس کردن مردم به این موضوع وارد کار شده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از ۱۶ تا ۱۹مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا می شود و شرکت های تولیدکننده مصالح ساختمانی برتر در آن حضور دارند.

مجابی یادآورشد: این نمایشگاه با حمایت و همکاری اداره استاندارد، شرکت نمایشگاههای بین المللی، سازمان همیاری شهرداری ها و استانداری قزوین برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود دست یابیم و مردم را در استفاده از مصالح مرغوب ساختمانی تشویق کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: مهمترین هدف ما در برپایی نمایشگاه ابتدا تشویق و ترغیب به تولید مصالح استاندارد، استفاده از آن در ساخت و ساز، جلوگیری از بکارگیری مصالح غیر استاندارد در ساختمان و ایجاد ارتباط با تولید کننده و مصرف کننده است.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی برای کارگران ساختمانی، سازندگان و دست اندرکاران این صنعت برای انتقال اطلاعات مربوط به ساخت و سازها و ارتقاء بینش و آگاهی مردم به این صنعت، دغدغه مند کردن شهروندان و آشنایی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با تکنولوژی روز در صنعت ساختمان از دیگر اهداف مهم ما در برگزاری این رویداد تخصصی است.

مجابی گفت: سلامت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان یک دغدغه جدی است که تلاش می‌کنیم با برگزاری نمایشگاهها به یک زبان و ادبیات مشترک در این عرصه دست یابیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: امروزه صنعت ساختمان یک فعالیت فرابخشی است و دستگاههای زیادی در تولید و کنترل استاندارد مصالح نقش دارند که اگر درست به آن عمل کنند دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: مشکلاتی هم در زمان نقل و انتقال و خرید و فروش ساختمانها داریم که کیفیت نقشی در تعیین قیمت ندارد و شهروندان فقط به مکان و نمای ظاهری بیشتر توجه می کنند و هرگز به مسائل مهندسی، طراحی، نظارت و کیفیت مصالح توجه ندارند که این موضوع باید با فرهنگ سازی برطرف شود.

مجابی تاکید کرد: مجموعه بزرگ نظام مهندسی به عنوان یکی از مهمترین سازمانهای دخیل در ساخت و ساز و نظارت بر کیفی سازی آن تلاش می کند تا تولید و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب به عنوان مطالبه عمومی مطرح شده و مورد توجه جدی شهروندان باشد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.