اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نائب رئیس هیات مدیره صنایع گلدیران خبرداد؛

بیمه لوازم خانگی، خدمت جدید صنایع “گلدیران”

  • کد خبر : 10507
  • 21 دسامبر 2023 - 10:51
بیمه لوازم خانگی، خدمت جدید صنایع “گلدیران”
نائب رئیس هیات مدیره صنایع گلدیران در مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت گفت: صنایع گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده که یکی از این خدمات، بیمه لوازم خانگی برای اولین بار در کشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی فروردین‌امروز؛ حسین تنهایی، نائب رئیس هیات مدیره شرکت صنایع گلدیران در نشست خبری رونمایی از محصولات جدید این شرکت که با حضور اصحاب رسانه در دفتر مرکزی شرکت گلدیران برگزار شد؛ گفت: صنایع گلدیران از سال۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و در طی این سال‌ها به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر این صنعت در بین مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود. تجربه همکاری بین‌المللی با برند “ال جی” و تولد برند ملی “جی پلاس” دو نقطه عطفی است که در مسیر رشد شرکت صنایع گلدیران همواره الهام‌بخش بوده است.

نائب رئیس هیات مدیره صنایع گلدیران اظهارکرد: تولید؛ مهمترین برنامه عملیاتی گلدیران است که در دو سایت تولیدی کاسپین و سیرجان، از همان ابتدای فعالیت شرکت صنایع گلدیران انجام می‌شود. سایت تولیدی سیرجان با مساحت ۱۵هزار متر مربع و زیربنای ۸۰هزار مترمربع اداری-تولیدی شامل کارخانه‌های تولید انواع بردهای الکترونیکی، تلویزیون، یخچال فریزر و سایدبای‌ساید می‌باشد. در این سایت فعالیت‌هایی از قبیل تولید پوسته داخلی درب و بدنه یخچال، تولید ورقهABS  از مواداولیه خام و کنترل کیفی بردهای الکرونیکی صورت می‌گیرد.

در سایت کاسپین که مساحت آن ۸۰هزار مترمربع است و شامل زیربنای ۳۵هزار مترمربع اداری–تولیدی است، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و جاروبرقی TUB وDRUM و بدنه ماشین لباسشویی تولید می‌شود. دستگاه پرس ۴۰۰تن و خطوط تولید مایکروویو و جاروبرقی هم از دیگر قابلیت‌های این کارخانه می‌باشد.

وی با بیان اینکه جلب رضایت مشتریان و تلفیق سبک زندگی مدرن ایرانی استراتژی اصلی شرکت صنایع گلدیران است، تصریح کرد: شرکت صنایع گلدیران همواره در حوزه خدمات و کیفیت محصولات پیشتاز و نوآور بوده که یکی از این خدمات، بیمه لوازم خانگی برای اولین بار در کشور است و علاوه بر گارانتی؛ خدمات بیمه لوازم خانگی محصولات جی پلاس بلافاصله پس از نصب توسط تکنسین‌های گلدیران، فعال خواهد شد.

تنهایی با تاکید بر خدمات پس از فروش محصولات این شرکت گفت: در حال حاضر هزار شعبه خدمات پس از فروش در سراسر کشور داریم که ۱۶۰۰نفر در این بخش فعالیت می‌کنند و همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا رضایت مشتریان را فراهم کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شرکایی که در تامین قطعات همکاری داشتند، گفت: گلدیران نسبت به سال‌های قبل، رشد کیفی مناسبی و عمق تولید خوبی داشته است.

در ادامه این نشست میترا مهاجری، مدیر بازاریابی شرکت صنایع گلدیران گفت: تمام تلاش شرکت صنایع گلدیران این است که با توجه به نیاز مشتریان در بازار، تنوع محصولات خوبی را در صنعت الکترونیک داشته باشیم.

مهاجری افزود: صنایع گلدیران شرکت فعال گروه در حوزه تولید، ارائه خدمات تولیدی و تحقیق و توسعه با قابلیت عرضه محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سایر محصولات الکترونیکی است که از طریق همکاری با شرکت‌های بین‌المللی در انتقال و استفاده از تکنولوژی‌های به روز، وظیفه ارزش‌آفرینی و ارتقای جایگاه برند با ارائه محصولات با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و مطابق با ترجیحات مصرف‌کنندگان در ایران و کشورهای منطقه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲هزار و ۴۰۰نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۰هزار نفر غیرمستقیم شامل نمایندگان فروش، نمایندگان خدمات پس از فروش و تکنسین‌ها در صنایع گلدیران مشغول به کار هستند.

کامشاد فتحی، مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران در ادامه این نشست از ورود صنایع گلدیران به فرابورس در سال۱۴۰۱ خبرداد و گفت: یکی از ارزش‌های گلدیران که همواره در فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون برآن تاکید شده، شفافیت است که با ورود به عرصه بورس گامی دیگر به سمت شفافیت و صداقت برداشته شد.

 وی افزود: با ورود شرکت صنایع گلدیران به بازار سرمایه، فروشی نزدیک به ۳هزار میلیارد تومان را بدست آوردیم که این عدد نشانگر رشد بیش از ۲برابر نسبت به سال۱۴۰۰ بوده است.

مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران به تنوع محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: امروز به عنوان بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه توسعه گلدیران با افتخار اعلام می‌کنیم که بیشترین تنوع محصولی جی پلاس با محصول تلویزیون را در میان رقبا داریم. این محصولات را در ۱۰سایز مختلف از ۳۲ تا ۹۸ اینچ به عنوان کالای استراتژیک به بازار عرضه کرده‌ایم.

فتحی در ادامه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصولات تلویزیون جی پلاس اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین تلویزیون جی پلاس ۹۸اینچ با شروع زمستان کمپین آن شروع می‌شود که نشان‌دهنده پیشرو بودن برند جی‌ پلاس است. این محصول تکنولوژی QLEDرا دارد و تصاویر با کیفیت بالا و زاویه دید و طیف گسترده رنگ‎‌ها را داراست.

وی افزود: جی پلاس در حال حاضر تلویزیون در ابعاد ۶۵ و ۷۵ اینچ با قابلیت QLED+MINILED را به عنوان آخرین دستاورد به بازار عرضه کرده است. همچنین به عنوان کالای مکمل تلویزیون، محصول بلندگوهای خطی و اسپیکرها را در ۵مدل محصولی مختلف که نمونه ۸۰۰ واتی آن در سالن به نمایش درآمده را تولید کرده‌ایم.

مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران به معرفی گروه محصول یخچال فریرز و سایدبای‌ساید پرداخت و از ویژگی‌های مهم این محصولات دارابودن کمپرسورهای هوشمند اینورتر دانست و گفت: این کمپرسورها علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث افزایش عمر موتور می‌شود.

وی اضافه کرد: ماشین لباسشویی، ظرفشویی و مایکروویو و همچنین جاروی شارژی جی پلاس با موتور BLDC با قدرت ۴۲۰وات و باطری قدرتمند ۹/۲۵واتی که مجهز به فیلتر HEPA با سنسور مادون قرمز و اضافه شدن مخزن آب و قابلیت تمیز کردن سرامیک است؛ از دیگر تولیدات صنایع گلدیران می‌باشند.

مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران در پایان گفت: در حال حاضر این شرکت ۵۶محصول در ۹۳مدل مختلف تولید می‌کند که در سال۲۰۲۴ هجده مدل دیگر به محصولات جی پلاس اضافه می شود و در مجموع با ۱۱۱مدل در سال ۲۰۲۴ در خدمت مشتریان خواهیم بود.

در پایان این نشست، مجید زاهدی مدیر فروش، امیررضا درویش مقامی مدیر مالی، کامشاد فتحی مدیر کسب و کار و میترا مهاجری مدیر بازاریابی شرکت صنایع گلدیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.