اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
کام بک شاگردان دقیقی تکمیل نشد

“شمس آذر” استقلال را صدرنشین کرد

  • کد خبر : 10736
  • 20 آوریل 2024 - 12:05
“شمس آذر” استقلال را صدرنشین کرد
تیم فوتبال شمس آذر قزوین با باخت مقابل استقلال این تیم را دوباره به صدر جدول لیگ برتر رساند.

به گزارش فروردین امروز؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه ۳۱فروردین از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی را استقلال با نتیجه نزدیک سه بر دو به سود خود خاتمه داد تا دوباره صدرنشین شود.

در این بازی مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و روی ارسال ابوالفضل جلالی با یک استپ عالی توپ را مقابل خود قرار داد تا ضربه او به تور دروازه علیرضا جعفرپور و شمس آذر بوسه بزند و دروازه بان قزوینی ها در این صحنه تنها نظاره گر ورود توپ به دروازه خود باشد.

بازی در نیمه اول نسبتا در اختیار استقلال بود و شاگردان جواد نکونام با بهره گیری از امتیاز میزبانی توپ را بهتر از شمس آذر به گردش درمی آوردند و درصدد زدن گلهای بیشتر بودند ولی در این زمینه ناکام بودند.

شمس آذری ها هم که جو ورزشگاه آزادی برایشان مقداری سنگین بود به آب و آتش می زدند تا گل تساوی را به ثمر برسانند ولی تلاش یشمی پوشان بی نتیجه بود تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم روند نیمه اول ادامه داشت و شاگردان جواد نکونام به حملات خود ادامه دادند و توانستند بازهم توسط مهرداد محمدی از روی نقطه پنالتی به گل برسند و این مهاجم دبل کند.

این پایان ماجرا نبود و استقلال بازهم توسط محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته خود دروازه جعفرپور را فتح کرد تا در آستانه یک پیروزی قاطع قرار گیرد.

اما این شاگردان دقیقی بودند که ناامید نشدند و با پی ریزی حملات خود از نقاط مختلف زمین بالاخره موفق شدند توسط فراز امامعلی یکی از گل های خورده را جبران کنند.

یک دقیقه بعد مجتبی فخریان تعویض طلایی دقیقی با یک ضربه تماشایی دروازه سیدحسین حسینی را گشود تا اختلاف به یک گل برسد.

شمس آذری ها که با این گل در دقایق پایانی بازی امیدوار به کسب امتیاز از میدان آزادی بودند نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا کام بکشان کامل نشود.

جواد نکونام سرمربی استقلال در این دیدار به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر تلاش شاگردانش بود و در غیاب او مهدی هاشمی نسب تیم را کوچ می کرد.

این تیم پس از دو برد پیاپی مقابل ذوب آهن و فولاد شکست خورد تا استقلال را مجددا به صدر برساند.

آبی های پایتخت با این برد خفیف ۵۳ امتیازی شدند تا با همان یک اختلاف امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

شمس آذر هم با قبول این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماند تا چشم به بازی های آتی بدوزد.

لیگ برتر فوتبال به علت برگزاری بازی های جام حذفی یک هفته تعطیل است و پس از آن هفته بیست و پنجم برگزار خواهد شد.

شمس آذر که به علت تخلف هوادارانش در بازی با تراکتور به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده در این هفته باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف پیکان تهران برود.

استقلال هم در یک بازی دشوار و نفس گیر باید در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.