اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

ورزش استان در سه پلان

  • کد خبر : 273
  • 25 ژوئن 2013 - 0:23

یکم: فعال شدن مدارس فوتبال در تابستان امری عجیب نیست؛ اما گاهی این مدارس در تبلیغات خود وعده‌هایی می‌دهند که حتی نامزدهای ریاست جمهوری هم برای رسیدن به پاستور، آن وعده‌ها را نمی‌دهند . ترانسفر کردن بازیکنان به باشگاه‌های لیگ برتر را شاید بتوان از مهم‌ترین این وعده‌ها نامید که اگر بخواهیم واقعیت را در […]

یکم: فعال شدن مدارس فوتبال در تابستان امری عجیب نیست؛ اما گاهی این مدارس در تبلیغات خود وعده‌هایی می‌دهند که حتی نامزدهای ریاست جمهوری هم برای رسیدن به پاستور، آن وعده‌ها را نمی‌دهند . ترانسفر کردن بازیکنان به باشگاه‌های لیگ برتر را شاید بتوان از مهم‌ترین این وعده‌ها نامید که اگر بخواهیم واقعیت را در نظر بگیریم به واقع حتی رییس جمهور هم نمی تواند چنین وعده هایی را عملی کند. جالب تر این جاست که برخی از این مدارس که البته نباید نام آن‌ها را مدرسه فوتبال هم  گذاشت، ادعا می‌کنند که می‌توانند وعده‌هایشان را تنها در ظرف سه ماه تابستان عملی کنند.

دوم : به دنبال پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی برزیل، بسیاری از مردم قزوین، دومین جشن خود را  در خیابان‌های قزوین گرفتند.  درحالی که شنبه شب هم مردم قزوین در پی پیروزی حسن روحانی، کاندیدای ریاست جمهوری به خیابان ها آمده بودند، سه شنبه شب هم این موضوع را به بهانه‌ای دیگر تکرار کردند و جشن شادی را به سبک  ایتالیایی‌ها با روشن کردن مواد آتش زا در خیابان ها ادامه دادند که این نشان از نقش مهم ورزش در نشاط جامعه دارد و می‌توان گفت که اگر ورزش پیشرفت داشته باشد، جامعه هم با نشاط می‌شود.

سوم: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم از هم اکنون زمزمه‌هایی را  مبنی بر حضور مدیران جوان در مدیریت ورزش استان در بین اهالی ورزش استان مطرح کرده است؛ تغییراتی که به تعبیر رییس جمهور منتخب همراه با شایسته سالاری خواهد بود. با فرض بر این که مدیریت ورزش استان در چند ماه آینده تقویت شود، نکاتی باید در انتخاب مدیران میانی مد نظر قرار گیرد که در این مختصر نمی‌گنجد؛ از این رو نگارنده سعی می‌کند در شماره‌های بعدی به آن‌ها بپردازد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.