اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
«سعید دقیقی» سرمربی ماند؛

ماجرای نیم فصل

  • کد خبر : 10592
  • 31 ژانویه 2024 - 10:35
ماجرای نیم فصل
بالاخره و پس از کش‌وقوس‌های فراوان با استعفای «سعید دقیقی» سرمربی مستعفی تیم فوتبال «شمس‌آذر» قزوین، مخالفت و این سرمربی به تمرینات نماینده قزوین برگشت.

دقیقی که با اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و درحالی‌که تیم تحت هدایتش در اردوی ترکیه حضور داشت، اردو را برای مذاکره با مسئولان «مس رفسنجان» ترک کرد تا پا جا پای «ساکت الهامی» سرمربی برکنار شده رفسنجانی‌ها بگذارد.

درحالی‌که گفته می‌شد دقیقی به همراه سه تن از بازیکنان شمس آذر در راستای تامین هزینه‌های باشگاه راهی دیار کویر می‌شوند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و آقای سرمربی پس از چند روز حضور در رفسنجان و همراهی تیم این شهر، به تمرینات شمس آذر قزوین برگشت.

آن‌طور که «شهاب زندی» مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفته طی توافق با باشگاه رفسنجان قبول استعفای دقیقی منوط به توافق نهایی با باشگاه طرف مذاکره بوده که پس از گذشت مدت زمان طولانی این توافق حاصل نشد و با هماهنگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این سرمربی بار دیگر روی نیمکت یشمی‌پوشان خواهد نشست.

البته ظاهرا قرار است «علی اصغر اعرابی» و «رحمان جعفری» در راستای پروژه تامین مالی باشگاه با دریافت مبلغ رضایت‌نامه؛ راهی رفسنجان شوند تا مقداری از دغدغه‌های مالی شمس‌آذری‌ها کاسته شود، اتفاقی که قرار بود در مورد دقیقی هم رخ دهد که محقق نشد.

این درحالیست که دقیقی در طول مدت زمان دوسال هدایت شمس آذر در لیگ یک و لیگ برتر در مقاطع مختلف از سرمربی‌گری این تیم استعفا داده بود که هربار با مخالفت مدیریت، جدایی وی از جمع شمس‌آذری‌ها منتفی شده بود که البته این دفعه از هربار جدی‌تر بود.

آقای رفت‌وبرگشت‌ها در طی این سالیان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و به عنوان یکی از جوان‌ترین سرمربیان لیگ، کارنامه خوبی در زمینه سرمربی‌گری از خود برجای گذاشته است.

شمس آذر که به تازگی از اردوی ۱۰روزه خود از ترکیه بازگشته، اولین تمرین خود را در قزوین زیر نظر دقیقی برگزار کرد تا مشخص شود این سرمربی در نیم فصل دوم نیز هدایت نماینده دیار مینودری را در لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از اتمام جام ملت‌های آسیا آغاز خواهد شد که شمس آذر در نخستین دیدار باید در قزوین به مصاف استقلال خوزستان برود.

البته یشمی‌پوشان باید در جام حذفی که به جام شگفتی‌ها معروف است هم به میدان بروند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.