اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

استانداری و دوران برزخی

  • کد خبر : 8429
  • 12 آگوست 2021 - 10:27
استانداری و دوران برزخی
خبر اول اینکه، استاندار قزوین در جلسه‌ای با مسئولان ارشد اجرایی استان بر ضرورت انگیزه بالای مدیران برای ادامه خدمت به مردم تا زمانی که مسئولیت دارند؛ تاکید کرده است.

کمبود تخت و افزایش بیماران

در این میان، برخی چهره‌ها و تشکل‌های اصولگرا در روزهای اخیر بر تعیین سرپرست برای استانداری تا تعیین قطعی استاندار جدید تاکید می‌ورزند؛ در حالی که چنین چیزی تاکنون در تغییر دولت‌ها سابقه نداشته است. در محافل سیاسی، از این دوران به عنوان برزخ مدیریت یاد می‌شود چراکه اکثر مدیران نسبت به تداوم مدیریت و یا تغییر خود تصویر روشنی ندارند و انگیزه آنان از دست می‌رود.

باخبر شدیم، با ادامه پیک پنجم همه‌گیری ویروس کرونا، وضعیت استان خصوصا شهر قزوین بحرانی شده است. با افزایش آمار ابتلای روزانه و مرگ و میر بیماران کرونایی، نگرانی‌ها در این زمینه افزایش چشمگیری یافته و انتشار تصاویر بستری بیماران در راهروی بیمارستان‌ها نشان دهنده افزایش وحشتناک مبتلایان به این بیماری است. این در حالی است که نه تنها حدود ۷۰۰تخت پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی استان پُر شده، بلکه در حال حاضر ۷۵۰بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند. برگزاری مراسم عروسی و ادامه تجمع‌های غیرضروری نشان دهنده بی‌توجهی مردم و عدم اتخاذ تدابیر لازم مسئولان نسبت به این بیماری خطرناک دارد. با توجه به آیین‌های عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، کارشناسان بهداشت، افزایش مبتلایان را در صورت بی‌توجهی به توصیه های بهداشتی، پیش‌بینی می‌کنند .

شورا میزبان گزینه‌ها

خبر دیگر اینکه، در یکی دو روز اخیر، شورای شهر قزوین میزبان گزینه‎‌های غیربومی شهرداری قزوین است و این افراد در حال ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا هستند. «عباسعلی مدیح»، علیرضا عصمت‌پرست و محمدرضا رضاپور از جمله گزینه‌های مطرحی بوده‌اند که روز گذشته برنامه خود را ارائه دادند.

تغییرات جدید بلدیه

گفته می‌شود، با تعیین سرپرست برای شهرداری قزوین، تغییراتی در سطح معاونت‌های شهرداری اتفاق خواهد افتاد. به گفته یک منبع مطلع، این تغییرات با انتصاب افراد از بدنه شهرداری صورت خواهد گرفت. در اولین گام «حسین عمویی» رییس سازمان آرامستان‌ها با حفظ سمت، سرپرستی معاونت خدمات شهری را برعهده گرفت و جایگزین «وحید مقدم سلیمی» شد. تغییراتی از این دست در بدنه مدیریت شهری در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.  

نشست سه ساعته با رسانه‌ها

و خبر آخر اینکه، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس، نشست رسانه‌ای خود را در دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر نامدار رییس دانشگاه برگزار کرد. در این نشست، مهمترین سوالات خبرنگاران در بحث اولویت‌های مجلس یازدهم به ویژه معیشت مردم، قانون صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی، مشکلات بهداشتی و کرونا بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8429

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.