اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

حبیبی به ایلام نرسید

  • کد خبر : 8738
  • 27 نوامبر 2021 - 11:40
حبیبی به ایلام نرسید
خبر اول اینکه، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین که از سال 1390 و دولت دوم محمود احمدی‌نژاد در قزوین است، اخیرا به عنوان گزینه استانداری ایلام مطرح بوده، اما آنگونه که گفته می‌شود برخی تماس‌ها از قزوین با وزارت کشور، سبب کنار گذاشتن او از جمع گزینه‌ها و انتخاب حسن بهرام‌نیا توسط هیات دولت برای این سمت شده است.

این در حالی‌ست که براساس شنیده‌ها، در لیست تغییرات در استانداری قزوین، نام حبیبی نیز به چشم می‌خورد.

احضار برای استوری خبرساز

باخبر شدیم، یکی از فعالان اصول‌گرای رسانه‌ای قزوین که در ماه‌های اخیر استوری‌های خبرسازی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر می‌کرد، با شکایت یکی از صاحبان صنایع به دستگاه قضایی، به پلیس فتا احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است. پرونده این فعال رسانه‌ای، هم اکنون در مرحله بازپرسی قرار دارد و در آخرین جلسه رسیدگی، بازپرس پرونده برای او قرار کفالت صادر کرده است.

نسیم تغییر در استانداری

گفته می‌شود، اعلایی استاندار قزوین در حال بررسی رزومه «تقی رضایی» مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان البرز برای انتصاب او به‌عنوان یکی از معاونین خود است. همچنین در خبرهای غیر رسمی از «رامین میرزایی» که پیش از این در دوره مسئولیت دکتر صفری معاون او در سازمان جهادکشاورزی قزوین بود و در حال حاضر رییس سازمان برنامه و بودجه زنجان است به‌عنوان گزینه مسئولیت یکی از سازمان‌های مهم استان نام برده می‌شود. در همین حال، محسن آخوندی، کامبیز مهاجر و هادی درزی‌رامندی به عنوان گزینه‌های روابط‌عمومی استانداری مطرح شده‌اند. هر چند براساس همین گفته‌ها، درزی‌رامندی برای تصدی خبرگزاری ایرنا نیز مطرح است.

رییس جدید در دانشگاه بین المللی

مطلع شدیم، با توجه به بازنشستگی دکتر نایینی رییس دانشگاه بین‌المللی قزوین در دی ماه، از برخی چهره‌های دانشگاهی به‌عنوان جایگزین وی نام‌برده می‌شود. محمدرضا خانلری، علی قاسم‌زاده، جعفر احمدی و محمدرضا خان‌محمدی از جمله گزینه‌های شاخص تصدی ریاست این دانشگاه هستند.

سردرگمی تعاونی مسکن مهر ۱۳

شنیدیم، ده سال از زمان ثبت‌نام اعضای تعاونی مسکن مهر ۱۳ استان می‌گذرد، ولی هنوز اتفاق خاصی برای اعضای این تعاونی نیفتاده و پس از این همه سال، ۲۴خانواده عضو تعاونی هنوز خانه‌ای ندارند و ۲۷۷خانواده هم ناچار به زندگی در واحدهای نیمه‌ساخته هستند. اعضای این تعاونی به‌دلیل مشکلات پیش آمده پرونده‌ای را در دستگاه قضایی گشوده‌اند تا وضعیت آنها را مشخص کند.

درخواست تغییر شهردار

و خبر آخر اینکه، جمعی از شهروندان و کسبه یکی از شهرهای استان از اعضای شورای شهر خود خواسته‌اند که نسبت به تغییر شهردار تازه منصوب اقدام کنند. این رویه که «فارس» به آن پرداخته، نخستین بار در استان است که حدود صد روز پس از انتصاب یک شهردار، شهروندان خواستار تغییر شهردار شوند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.