اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

ادعای سنگین امام جمعه الوند

  • کد خبر : 8637
  • 27 اکتبر 2021 - 14:08
ادعای سنگین امام جمعه الوند
خبر اول اینکه، امام جمعه شهر الوند این روزها به یکی از خبرسازترین امامان جمعه استان تبدیل شده است. حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در گفت و گو با یک پایگاه خبری محلی گفته است: «پرونده‌ای مانند هفت‌سنگان در الوند رخ داده و شاهد قانون‌خواری در این ماجرا هستیم؛ [برخی] این زمین‌ها را به مالکیت دولت درآورده و به صورت قطعه قطعه به فروش رساندند.»

وی همچنین مدعی شده است: «متاسفانه ظاهرا معاونان استاندار هم در این ماجرا ذینفع هستند که به شدت عجله می‌کنند پیش از ورود استاندار جدید این زمین‌ها به مردم که البته بیشتر آشنایان خودشان هستند واگذار شود.»

حضور ابوترابی در جشن شهرداری نظرآباد

شنیدیم، حجت‌الاسلام سید محمد ابوترابی امام جمعه موقت تهران، بنا به دعوت علی صفری شهردار نظرآباد در جشن مبعث رسول گرامی اسلام(ص) در شهرداری این شهر حضور یافته و سخنرانی کرده است. در حاشیه این جشن، ابوترابی در جمع مدیران این شهرستان از عملکرد صفری در دوره تصدی شهرداری قزوین به نیکی یاد کرده و گفته است: با حضور صفری، اتفاق‌های خوبی در نظرآباد روی خواهد داد.

نماینده قزوین و سخنگویی طرح صیانت

مطلع شدیم، لطف‌اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین در مجلس که این روزها، مسئولیت سخنگویی کمیسیون مشترک طرح صیانت یا همان «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی» را بر عهده دارد؛ گفته است: تلاش برای تصویب این طرح در جهت قانونمندی فضای مجازی و حفظ حقوق کاربران است و محدودسازی فضای مجازی مطرح نیست. این سخنان در حالیست که بیش از یک میلیون نفر از فعالان فضای مجازی کشور خواستار توقف بررسی و تصویب این طرح شده‌اند.

انتصاب قطعی در دقیقه نود

باخبر شدیم، مرتضی کشاورز کلهر که اخیرا توسط استاندار به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان قزوین منصوب شده، در آیینی با حضور شفیعی فرماندار قزوین معارفه شده است. آنگونه که گفته می‌شود کلهر با پیگیری یکی از نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی به این سمت انتخاب شده است و با وجود آنکه در اینگونه انتصاب‌ها، افراد ابتدا به عنوان سرپرست معرفی و سپس حکم قطعی آنان صادر می‌شود، اما استاندار آن هم در دقیقه نود حضورش در استان، حکم بخشداری کلهر را صادر کرده است. بخشدار جدید مرکزی قزوین پیش از این شهردار آبیک بود.

حضور استیلی در یک واحد صنعتی

گفته می‌شود، حمیدرضا استیلی ملی‌پوش قدیمی فوتبال کشورمان در جریان بازدید استاندار از یک واحد صنعتی در تاکستان حضور داشته و در جریان روند تولیدات این شرکت قرار گرفته است. در حالی که حضور این فوتبالیست مطرح در جریان این بازدید ابهام‌هایی را ایجاد کرده، اما شنیده شده استیلی مهمان ویژه جمالی‌پور استاندار قزوین بوده است!

انتظار جناح خاص از شهردار جدید

و خبر آخر اینکه، با آغاز به کار مهدی صباغی، تلاش‌ها برای به کارگیری افراد نزدیک به ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به عنوان معاونان و مدیران شهرداری افزایش یافته است. در حالی که شایعه‌های مختلفی در این باره مطرح است، در شبکه‌های مجازی از افراد متعددی به عنوان مدیران جدید شهرداری در دوره مسئولیت صباغی نام برده می‌شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.