اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اتحاد در معرفی، انشقاق در پیگیری

  • کد خبر : 8539
  • 29 سپتامبر 2021 - 12:24
اتحاد در معرفی، انشقاق در پیگیری
خبر اول اینکه، در حالی که نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر از سردار عراقی به عنوان گزینه پیشنهادی خود به وزارت کشور به منظور سُکانداری استان در دولت رییسی نام برده و پیش از این نیز نامه مشترکی بدین منظور به سردار وحیدی وزیر کشور نوشته‌اند، اما خبرهایی در دست است که نشان می‌دهد برخی از این نمایندگان با چهره‌های دیگری از جمله «محمدجواد کولیوند» و «محمدحسن نامی» نیز در این رابطه دیدار و گفت و گو کرده‌اند!

تغییرات احتمالی در مدیریت ورزش

باخبر شدیم، این روزها در محافل سیاسی و ورزشی استان احتمال تغییر مدیرکل ورزش و جوانان قزوین قوت گرفته است. در این محافل از «افشین هادی چگینی»، «رضا لایق» و «میکاییل سلمانی» به عنوان گزینه‌های احتمالی برای تصدی ورزش استان نام برده می‌شود. عباس علایی مقدم از سال۹۶ دستگاه پرحاشیه ورزش استان را هدایت کرده، اما برخی به دنبال تغییر این مدیر بی‌حاشیه هستند.

اصلاح طلبان در سکوت مطلق

خبر دیگر اینکه، پس از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، جریان اصلاحات در استان دچار سکوت مطلق گردیده و هیچگونه تحرکی از این جریان سیاسی پُر قدمت برای حل و فصل اختلافات داخلی خود که از سه سال پیش شدت گرفته، مشاهده نمی‌شود. این اختلافات عملا اصلاح طلبان را به دو طیف در استان تبدیل کرده است.

پیشتازی ائتلاف بزرگ مهندسان

مطلع شدیم، در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان که به صورت الکترونیکی از دوم تا هفتم مهرماه امسال در استان همزمان با سطح کشور در حال برگزاری است، براساس ارزیابی‌ها ائتلاف بزرگ مهندسان قزوین پیشتاز این انتخابات در استان است. سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین بیش از ۱۰هزار عضو دارد و به نظر می‌رسد این ائتلاف مانند چند دوره گذشته حائز بیشترین آرا خواهد شد.

آغاز تلاش برای کاندیدای احتمالی

گفته می‌شود، یکی از اعضای سابق شورای اسلامی شهر قزوین که توسط هیات نظارت اجازه ورود به انتخابات را پیدا نکرد و رد صلاحیت شد، اخیراً گفته است که «با تلاش و انتخاب دوباره نماینده سابق قزوین در مجلس به جای برخی افراد، به شورا باز می‌گردیم و حقانیت خود را اثبات می‌کنیم.» این سخنان پیش از این نیز در آخرین جلسه شورای پنجم توسط وی بیان شده بود که با حمایت یک عضو دیگر که او هم از رقابت بازماند، همراه شد. این عضو سابق شورای شهر که دارای نفوذ در مدیریت شهری است از هم اکنون فعالیت خود را برای کاندیدای احتمالی آغاز کرده است!

شهردار پیشین در نظرآباد

و خبر آخر اینکه، «علی صفری» شهردار پیشین قزوین، با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر «نظرآباد» به عنوان شهردار انتخاب شده و در آستانه صدور حکم توسط استاندار البرز قرار دارد. کمربندی شرق، خانه تئاتر و امتداد مسیر کمربندی نسیم شمال از جمله اقدامات دوران دو سال و نیم شهرداری او در قزوین است. دوران مدیریت صفری با رضایت کارکنان شهرداری همراه بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.