اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

آقاعلیخانی در معاونت وزارت صمت

  • کد خبر : 8598
  • 14 اکتبر 2021 - 11:59
آقاعلیخانی در معاونت وزارت صمت
خبر اول اینکه، محمدباقر آقاعلیخانی از چهره‌های تکنوکرات اصولگرای قزوینی، قرار است به زودی مسئولیت یکی از معاونت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت را عهده‌دار شود. علیخانی که آخرین مسئولیتش در دولت احمدی‌نژاد، ریاست مرکز ملی فرش ایران بوده، آشنایی نسبتا عمیقی با حوزه صنعت دارد و در این جایگاه می‌تواند به رشد صنعت قزوین کمک شایانی کند.

او در انتخابات مجلس یازدهم به رغم ناکامی برای ورود به پارلمان، بیش از ۱۰هزار رأی در حوزه انتخابیه قزوین به دست آورد.

استقبال از انتصاب صفری در نظرآباد

شنیدیم، انتخاب علی صفری به عنوان شهردار نظرآباد استان البرز با استقبال بسیاری از مدیران شهری قزوین همراه شده است؛ به طوری که در آیین معارفه او جمعی از مدیران ارشد شهرداری قزوین و بویین زهرا و همچنین برخی از اعضای جدید و سابق شوراهای اسلامی قزوین و شهرهای اطراف حضور داشته‌اند. اکثر کارکنان شهرداری از دوران مدیریت صفری به عنوان دوران طلایی که کارهای بزرگی برای آنان انجام شده، یاد می‌کنند.

اختلاف‌نظر در مجمع نمایندگان مجلس

گفته می‌شود، به رغم امضای نامه‌ای در حمایت از سردار عبداله عراقی برای تصدی استانداری قزوین توسط چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، اما به دنبال طرح گزینه‌های دیگر، اختلاف‌نظر در این مجمع بالا گرفته است. به طوری که سه نماینده متفق و هم‌نظر با یکدیگر عمل می‌کنند و نماینده چهارم، در مسیر مخالف دیگران حرکت می‌کند. دیدار با برخی گزینه‌های استانداری و اظهارات متناقض در این زمینه، از جمله دیگر نشانه‌های اختلاف‌نظر در مجمع نمایندگان استان است.

رأی استاندار روحانی به رییسی

باخبر شدیم، فریدون همتی استاندار اصولگرای اسبق قزوین که در چهار سال گذشته استاندار هرمزگان بود در آیین تودیع خود گفته که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به ابراهیم رییسی رأی داده و برای پیروزی او در خارج از استان تلاش بسیاری کرده است. تحلیلگران تغییر موضع همتی را که پیش از این در انتخابات۹۶ در قزوین داعیه حمایت از روحانی را داشت، در راستای تلاش برای ماندن در عرصه قدرت و گرفتن مسئولیت در دولت رییسی تفسیر می‌کنند.

تلاش برای راهیابی دوباره به مجلس

مطلع شدیم، داوود محمدی نماینده دو دوره مردم قزوین در مجلس، از مدتی قبل تلاش خود را برای حضور در عرصه انتخابات مجلس دوازدهم آغاز کرده است. یکی از نزدیکان این چهره مطرح سیاسی استان در جلسه‌ای گفته که او با وجود رابطه نزدیک با رییس جمهور رییسی، اما به دنبال پست دولتی نیست و قصد حضور دوباره در مجلس را دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ممانعت از سوءاستفاده از تجمع معلمان

و خبر آخر اینکه، همزمان با برگزاری تجمع صنفی معلمان که در هفته‌های اخیر در سطح کشور صورت گرفت، در قزوین نیز تجمعی برای پیگیری خواسته‌های صنفی فرهنگیان استان با هدف اعلام موضع به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان برگزار شد. در این تجمع که با نظارت دستگاه‌های مسئول انجام شد، از سوءاستفاده برخی عناصر برای تغییر خواسته‌های صنفی جامعه معلمان به مسایل دیگر ممانعت به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.