اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

قوامی و اشتباه بزرگ خاتمی

  • کد خبر : 8509
  • 08 سپتامبر 2021 - 11:48
قوامی و اشتباه بزرگ خاتمی
خبر اول اینکه، حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی اخیرا با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان و مشکلات پیش‌روی این جریان سیاسی گفته است: من به آقای خاتمی ارادت خاصی دارم، اما معتقدم او هم معصوم نیست که اشتباه نکند.

این فعال سیاسی افزوده است: به نظر من اشتباه بزرگ او حمایت از همتی در این دوره بود. خواهش من این است که در آینده از این اشتباهات نکند و توجه داشته باشد که دیگر روزنه‌ای برای ورود اصلاح‌طلبان به قدرت وجود ندارد. او همچنین کارگزاران را اصلاح‌طلب ندانسته و اضافه کرده است: آدم اصلاح‌طلب که پشت سر لاریجانی که سی سال علیه اصلاح‌طلبان بوده است، نمی‌رود. این دلیل روشنی است و نشان می‌دهد که آقایان کارگزاران مبانی اصلاح‌طلبی را هم قبول ندارند!

حضور دو رقیب دیرینه در کنار هم

باخبر شدیم، در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی هفته دولت، سالن ورزشی روستای خیارج شهرستان بویین‌زهرا نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. در آیین بهره‌برداری از این سالن، حجت‌الاسلام قدرت ا… علیخانی و روح ا… عباس پور نماینده شهرستان های بویین‌زهرا و آوج نیز حضور داشتند. زمین این مجموعه ورزشی توسط حجت‌الاسلام علیخانی اهدا شده و با پیگیری او این پروژه به انجام رسیده است. حضور دو رقیب دیرینه در آیین بهره‌برداری از این پروژه مورد توجه خاص محافل سیاسی و رسانه‌ای استان قرار گرفته است.

تلاش برای بقای مدیرکل

گفته می‌شود، یکی از مدیران غیربومی اجرایی استان که چند سالی از حضورش در استان نمی‌گذرد به واسطه و همفکری مدیر روابط عمومی‌اش به دنبال باقی ماندن در عرصه مدیریتی‌ است. این مدیر تخصصی چندان هم سیاسی نیست و آن چنان اشرافی نیز به عملکرد مسئول روابط عمومی خود ندارد. مدیر روابط عمومی که برای مسئول شدن تا چندماه پیش از ارادتمندان فرزند یکی از چهره‌های مطرح استان بود، حالا به چشم بهم زدنی رنگ عوض کرده و در حال تلاش برای ابقای مدیر خود است.

صابری، مطرح‌ترین گزینه‌ی استانداری

خبر دیگر اینکه، سردار سیروس صابری، معاون سیاسی استاندار قزوین در دولت احمدی‌نژاد یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها برای سمت استانداری قزوین است. صابری که مسئولیت های مختلفی از دوره دفاع مقدس تا چندی پیش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته، چند سالی است مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل حراست این دانشگاه است. برخی از چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای استان از حضور وی در این جایگاه استقبال کرده‌اند.

داوود محمدی و پست جدید

مطلع شدیم، داوود محمدی، نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که از کارکنان قوه قضاییه است به زودی در یک جایگاه مهم در دستگاه قضایی مشغول به کار خواهد شد. یکی از نزدیکان او گفته است: به دلیل شناخت آقایان رییسی و محسنی اژه‌ای از محمدی، احتمال انتصاب او در یک پست مهمدستگاه قضایی و یا حتی قوه مجریه بالاست.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.