اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

طاهرخانی، گزینه استانداری قزوین

  • کد خبر : 8239
  • 28 ژوئن 2021 - 14:51
طاهرخانی، گزینه استانداری قزوین
خبر اول اینکه، با انتخاب سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس دولت سیزدهم، گمانه‌زنی‌ها درباره استاندار آینده قزوین در محافل سیاسی شدت گرفته است یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران استان است که پیش از این در دولت احمدی‌نژاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بوده است.

این چهره نسبتا جوان در دولت احمدی‌نژاد همچنین مدتی مسئولیت فرمانداری شهرستان بویین زهرا را برعهده داشت. 

آمار باطله‌ای که اعلام نشد!

باخبر شدیم؛ گرچه تاکنون، فرمانداری آماری از میزان مشارکت مردم قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر را اعلام نکرده است و میزان مشارکت و نیز آرای باطله این انتخابات در هالی از ابهام قرار دارد، اما در برخی محافل گفته می‌شود آرای باطله این دوره از انتخابات از آرای نفر اول منتخب شورای اسلامی شهر قزوین بیشتر بوده است.

گمانه‌زنی برای پست‌های اجرایی

گفته می‌شود؛ حدود ۴۰روز مانده تا آغاز به کار رییس جمهور منتخب، اصولگرایان از هم اکنون در حال تلاش برای مشخص کردن نفرات خود برای گماردن در مناصب اجرایی استان هستند. آنچه تاکنون بیشتر مطرح شده تغییر در معاونان استاندار است که براساس شنیده‌ها، «اسلامی صدر» از اصلی‌ترین گزینه‌های تصدی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار است. از سوی دیگر از «محسن حق‌شناس» هم به عنوان فرماندار شهرستان قزوین و حتی مدیرکل آموزش و پرورش استان نام برده می‌شود.

تلاش برای ابطال انتخابات محمدیه

شنیدیم؛ در حالی که در انتخابات شوراها، اصولگرایان اکثر کرسی‌ها را در مناطق مختلف استان به دست گرفته‌اند، اما در شهر محمدیه چند چهره مستقل توانستند با پیشی گرفتن از اصولگرایان، راهی شورای ششم شوند. این وضعیت در حالیست که برخی کاندیداهای اصولگرای محمدیه مدعی تخلفات در این حوزه شده و خواستار ابطال انتخابات محمدیه هستند. محمدیه در ادوار مختلف یکی از حوزه‌های حساس با رقابت نزدیک بوده است که معمولاً بازندگان پس از پایان انتخابات، با طرح ادعاهایی، صحت انتخابات در این شهر را زیر سوال برده‌اند.

اصولگرایان در صف ریاست شورا

مطلع شدیم؛ با مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر قزوین و اعلام اسامی منتخبان، در محافل نزدیک به اصولگرایان از «محسن حق شناس»، «حسین صلح‌جو» و «فرج‌اله فصیحی‌رامندی» به عنوان گزینه‌های اصلی ریاست شورا نام برده می‌شود. این سه چهره اصولگرا، سابقه یک تا دو دوره عضویت در شورای شهر را دارند و «فصیحی رامندی» در سال پایانی شورای چهارم، همچنین ریاست پارلمان محلی را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8239

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.