اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

دعوت انتخاباتی اهالی رسانه

  • کد خبر : 8166
  • 15 ژوئن 2021 - 12:06
دعوت انتخاباتی اهالی رسانه
خبر اول اینکه، جمعی از اصحاب رسانه استان در بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود شدند. اهالی رسانه در این بیانیه با دعوت مردم به انتخاب یک دولت انقلابی، خواستار همبستگی ملی برای منظور نمایش گذاشتن استحکام نظام شدند. این بیانیه به همت محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان تهیه شد.

امید برخی به تایید صلاحیت

گفته می‌شود؛ برخی چهره‌های مطرح رد صلاحیت شده در انتخابات شورای اسلامی قزوین تا هنگام آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و حتی روزهای ابتدایی تبلیغات هنوز امیدوار به بازگشت به عرصه انتخابات و تایید صلاحیت از سوی هیات نظارت بودند. در روز جمعه خبری مبنی بر تایید ۲تن از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین منتشر شد، اما ساعتی بعد مشخص گردید شایعه‌ای بیش نیست!

رد شدن بعد از تایید

باخبر شدیم؛ یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر قزوین که پیش از این توسط هیات نظارت استان تایید شده بود ساعاتی قبل از آغاز تبلیغات انتخابات از سوی هیات مرکزی عالی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شد. این چهره‌ی جوان که نزدیک به یکی از نماینده اصولگرای استان است، فعالیت گسترده‌ تبلیغاتی را در فضای مجازی آغاز کرده بود و کلیپ‌ها و تصاویر متعددی از سوی هواداران او منتشر می‌شد، اما با این اتفاق، فعالیت‌هایش به محاق رفت.

حضور انتخاباتی نماینده سابق

شنیدیم؛ داوود محمدی نماینده پیش مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش ستاد انتخاباتی دو تن از کاندیداهای شورای شهر قزوین حضوری پررنگ داشت. رییس سابق کمیسیون اصل۹۰ مجلس به اتفاق حاج رمضانعلی جلیلوند در یکی از این آیین‌ها، از کاندیداتوری «وحدت چگینی» اعلام حمایت کرد. «وحدت»، برادر «احد چگینی» عضو شورای شهر قزوین است. صلاحیت «احد» توسط هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات تایید نشد و به جای او، برادرش وارد رقابت‌های انتخاباتی شد.

تبلیغات گسترده بهزادپور

خبر دیگر اینکه، حسین بهزادپور از مدیران قدیمی شهرداری قزوین که سال‌ها مسئولیت اجرایی در شهرداری‌های استان را کارنامه خود دارد در قامت کاندیدای شورای شهر، تلاش گسترده‌ تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده است. جمعی از چهره‌های ورزشی از جمله احسان لشگری و رضا لایق،  از این مدیر باسابقه حمایت کردند.

فعالیت قاسمی‌ها برای همتی

مطلع شدیم؛ مهران قاسمی به عنوان رییس ستاد دکتر عبدالناصر همتی در قزوین فعالیت خود را آغاز کرده و احکام متعددی برای افراد مختلف و شهرستان‌های استان صادر کرده است.

تاکید قوامی به شرکت در انتخابات

و خبر آخر اینکه، حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی از چهره‌های اصلاح‌طلب استان در آیین آغاز فعالیت‌های انتخاباتی دخترش که در حسینیه او برگزار شد، بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تاکید کرد. رییس کمیسیون قضایی مجلس ششم، شرکت مردم در انتخابات و رای آگاهانه را بسیار مهم دانست. در این گردهمایی، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.