اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

لیست انقلابی تا چند روز دیگر

  • کد خبر : 8019
  • 17 آوریل 2021 - 10:15
لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین تا هفته اول اردیبهشت ماه نهایی می‌شود.

پروسه انتخاب کاندیداهای این جبهه اصولگرایی با برگزاری آزمون و چندمرحله‌ای بوده است. گفته می‌شود، سرهنگ سبحانی‌فر، نقش موثری در تصمیمات این ائتلاف دارد.

ائتلاف پیروان ولایت رهبری؛ وفادار به سنت

ائتلاف پیروان ولایت رهبری، جریان دیگر طیف اصولگرا در شهر قزوین، لیست خود را نهایی کرده است و گفته می‌شود آقایان صلح‌جو، حق‌شناس، سیاهپوش، مهدی‌خانی، خورگامی و خانم اشدری به عنوان گزینه‌های این لیست هستند. کاندیداهای ائتلاف پیروان ولایت رهبری که طیف راست سنتی را نمایندگی می‌کند، به نظر می‌رسد بیشتر به اعضای پیشین شورا اعتماد دارد و می‌خواهد در این کارزار ریسک کمتری کند.

آسمان مه‌آلود اصلاح‌طلبان

ائتلاف شورای اصلاح‌طلبان شهر قزوین هنوز به جمع‌بندی در مورد لیست کاندیدای شورای اسلامی شهر قزوین نرسیده است و در انتظار اعلام نهایی بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات اجرایی و نظارت است؛ البته به نظر می‌رسد مهدی عبدالرزاقی، حکمت‌اله داوودی، مهدیه سادات قافله‌باشی و منیره سادات قوامی جزو گزینه‌های این جریان برای رقابت‌های پیش‌رو باشند.

 گفته می‌شود عبدالرزاقی و داوودی اعضای دوره فعلی، شانس بیشتری برای حضور در دوره بعدی انتخابات داشته باشند؛ البته اگر مشارکت مردم در انتخابات مثل گذشته باشد.

همایش متفاوت در قزوین

اولین همایش علمی-پژوهشی قزوین با عنوان امنیت در گام دوم انقلاب با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار شد. این همایش برای تعیین آخرین دستاوردهای امنیتی و اطلاعاتی با شعار امنیت پایدار و رشدمحور در گام دوم انقلاب ترتیب داده شده است.

فتاح و محمد؛ له یا علیه

در صورت کاندیدا نشدن قالیباف و رییسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو از “پرویز فتاح” به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان نامبرده می‌شود. این در حالی است که یک کانال خبری در قزوین نوشت  سردار”سعید محمد” به عنوان کاندیدای پوششی برای پرویز فتاح مطرح است.

 فعالیت بهاری‌ها در قزوین

با زمزمه کاندیدا شدن محمود احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری فعالیت هواداران رییس جمهور سابق در استان شدت گرفته است.

کاظمی، چهره جوان مطبوعاتی استان به عنوان یکی از لیدرهای اصلی جریان بهار در استان مطرح است که فعالیت چشمگیری برای احمدی‌نژاد در استان انجام داده است. گفته می‌شود در صورت تایید صلاحیت احمدی‌نژاد او به عنوان رییس ستاد نامبرده مطرح است. یکی از فرمانداران سابق هم برای ستاد احمدی‌نژاد در استان فعال است.

مرحله بررسی صلاحیت‌ها

بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای اسلامی شهرها که هنوز نهایی نشده، در حال حاضر مهم‌ترین سوژه سیاسی قزوین است. شفیعی، فرماندار قزوین که بدون حاشیه تا اینجای کار سکان فرمانداری قزوین را اداره کرده یک آزمون سخت و نفس‌گیر پیش‌رو دارد. فرمانداری که سابقه فعالیت امنیتی، اجرایی و ورزشی دارد نقش مهمی در تعیین صلاحیت یا رد کاندیداها برعهده دارد. گفته می‌شود یکی از مراجع مهم استعلام چهارگانه برخلاف انتظارات محافل سیاسی و انتخاباتی رویکردی متفاوت داشته است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8019

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.