اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

سناریوی احتمالی اصلاح‌طلبان

  • کد خبر : 6849
  • 20 ژانویه 2021 - 8:53
خبر اول اینکه، اصلاح‌طلبان برای انتخابات پارلمان محلی قزوین فعلا به جمع‌بندی خاصی نرسیده‌اند، اما سناریویی که در بین برخی چهره‌های این جریان سیاسی مطرح شده است حضور یک چهره شناخته شده به عنوان سرلیست در انتخابات است که محبوبیت و پتانسیل بالایی هم دارد.

این سناریوی احتمالی هنوز توسط چهره‌های شاخص و تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان مورد تایید قرار نگرفته است، ولی در صورت تایید می‌تواند برگ برنده آنان در انتخابات شورای ششم در قزوین باشد. از چهره‌های شاخص این جریان که به عنوان گزینه‌های اصلی لیست مطرح هستند، می‌توان به مهدی عبدالرزاقی، حکمت‌اله داوودی، سعید دقیقی، منیره قوامی و مهدیه سادات قافله‌باشی اشاره کرد که البته برخی از این گزینه‌ها هنوز تصمیم قطعی برای حضور در فرآیند انتخابات نگرفته‌اند.

افت فشار و خبرسازی مخالفان

خبر بعدی اینکه، حجت‌الاسلام قدرت‌اله علیخانی که چند روز پیش هنگام عزیمت به قزوین، در حوالی شهر آبیک دچار افت فشار شده بود توسط نوه‌اش به سرعت به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل شده و تحت درمان قرار می‌گیرد. به گفته یک منبع مطلع، شیخ پس از معاینه و آزمایش کلی و یک روز بستری از بیمارستان مرخص می‌شود، اما در این میان، برخی سایت‌ها و کانال‌های مخالف در شبکه‌های مجازی اجتماعی، با خبرسازی از سکته قلبی و وخامت حال این چهره شناخته شده سیاسی نوشتند. خبری که با انتشار تصویر علیخانی هنگام خروج از بیمارستان زیر سوال رفت. پس از ترخیص شیخ از بیمارستان، سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران به عیادت او رفتند.

انتقاد بر سرنحوه عضوگیری

باخبر شدیم، نحوه عضوگیری ائتلاف نیروهای انقلاب استان باعث انتقاد از این تشکل مهم جریان اصولگرایی شده است. قرار بود فراخوان عضویت این تشکل شامل احزاب اصولگرا باشد، ولی به فراخوان عمومی تغییر پیدا کرد و باعث انتقاد برخی طیف‌های این جریان سیاسی شد. مسئولیت این تشکل‌محوری را سرهنگ پاسدار بازنشسته رضا سبحانی‌فر بر عهده دارد.

جلسات متوالی برای کاندیداهای احتمالی

شنیدیم، در چند روز گذشته در حسینیه یکی از چهره‌های سیاسی استان جلسه اولیه‌ای راه‌اندازی ستاد انتخاباتی سردار سعید محمد برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است. ضمن اینکه، بلافاصله جلسه دیگری با همان اعضا برای قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد و در ادامه جلسه، نشستی هم برای ستاد احتمالی حجت‌الاسلام رییسی ترتیب داده شد!

 

رستم در قزوین

و خبر آخر اینکه، سردار رستم قاسمی وزیر نفت دولت محمود احمدی‌نژاد در سفری کوتاه به قزوین آمد و مهمان یکی از صادرکنندگان مطرح استان بود. این چهره سیاسی و اجرایی که زمزمه‌های حضورش در انتخابات ریاست جمهوری هم مطرح است آشنایی دیرینه‌ای با این صادرکننده نمونه استان از هنگام مسئولیتش در وزارت نفت دارد. به نظر می‌رسد در این سفر شرایط و زمینه‌های حمایت از این چهره مورد بررسی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6849

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.