اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

تدارک گسترده اصولگرایان برای انتخابات

  • کد خبر : 6822
  • 03 ژانویه 2021 - 8:47
خبر اول اینکه، اصولگرایان قزوینی برای انتخابات شورای شهر تدارک گسترده‌ای دیده‌اند. آنگونه که از برخی خبرها برمی‌آید؛ این جریان سیاسی برای به دست آوردن مجدد پارلمان محلی قزوین با سه لیست اصلی وارد کارزار انتخابات خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، جریان محوری اصولگرایان با دبیری سبحانی‌فر، چند روز پیش محمدابراهیم اسدی را به عنوان مسئول انتخاباتی شوراهای شهر و روستا منصوب کرد و وی نیز با همکاری محمدرضا محقق برای تهیه لیست مورد نظر خود، فراخوان داده‌اند. اصولگرایان سنتی هم تحت عنوان «ائتلاف بزرگ پیروان ولایت» با دبیری محمدحسین شفیعی‌ها، فهرست۵۰نفره‌ای را آماده کرده‌اند که لیست نهایی آن‌ها تا ایام انتخابات قطعی خواهد شد. جبهه پایداری هم در حال تهیه لیست انتخاباتی خود است.

 

حمایت از سردار محمدی شدت گرفت

خبر دیگر اینکه، تعداد صفحه‌های حمایت از «سردار سعید محمد» گزینه نظامی احتمالی اصولگرایان و نیروهای انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰، طی چند روز گذشته توسط افراد منتسب به این جریان در شبکه‌های اجتماعی افزایش چشمگیری داشته و فعالیت‌هایی نیز بدین منظور در سطح استان آغاز شده است.

 

قالیباف و سودای ریاست جمهوری

شنیدیم، یکی از فعالان ستاد قالیباف در قزوین در نشست اخیر اصولگرایان استان گفته است: محمدباقر قالیباف قطعا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد. به نظر می‌رسد مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف در تهران، استراتژی فعال‌سازی ستادهای استانی را آغاز کرده‌اند و به زودی مسئول ستاد قالیباف در قزوین نیز تعیین خواهد شد. از حجت‌الاسلام عرب به عنوان یکی از گزینه‌های راه‌اندازی ستاد قالیباف در قزوین نام برده می‌شود.

 

گفتمان‌سازی به سبک علیخانی 

با خبر شدیم، محمدباقر علیخانی یکی از چهره‌های تکنوکرات جریان اصولگرایی برای انتخابات شورای شهر در حال تغییر فاز و اجرای پروژه‌ای تحت عنوان «گفتمان‌سازی اصولگرایی» است. گفته می‌شود علیخانی به همراه چند چهره دیگر اصولگرا فعلا بنایی برای ارائه لیست ندارند و قرار نیست از فرد خاصی حمایت کنند!

 

چراغ خاموش اصلاح‌طلبان

و خبر آخر اینکه، به رغم آغاز تحرکات گسترده پیدا و پنهان اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تحرک خاص و فعالیت ویژه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان قزوینی دیده نشده و گزارشی هم از تشکیل جلسه‌ای بدین منظور توسط آنان در دست نیست. اختلافات چهره‌های اصلی راهبری این جریان سیاسی در انتخابات قبل، به شکست آنان و از دست دادن کرسی‌های نمایندگی استان در مجلس شورای اسلامی منجر شد.

 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.