اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

نامه دانشجویان بسیجی به ظریف

  • کد خبر : 6799
  • 10 دسامبر 2020 - 9:41
خبر اول اینکه، دانشجویان بسیجی دانشگاه بین‌المللی قزوین در نامه‌ای به وزیر امورخارجه، از ظریف خواستند تا رویکرد دیپلماتیک مناسبِ شأن انقلاب اسلامی در پاسخ به اتفاقات اخیر به ویژه ترور دانشمند هسته‌ای کشور اتخاذ کند.

در بخشی از این نامه آمده است: «جناب ظریف، متوجه باشید که صرفاً توییت زدن و درخواست از مجامع بین‌المللی برای محکومیت این جنایت خونین (ترور شهید فخری‌زاده) موثر نمی‌افتد و معادلات به نفع جمهوری اسلامی تغییر نخواهد کرد. همچنین هر واکنشی در موضع ضعف از سمت شما، کنش‌های بعدی سران استکبار را درپی خواهد داشت.»

 

انتقاد سیاهکلی از وحدت‌شکنان اصولگرا

باخبر شدیم، لطف‌اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم با انتقاد شدید از وحدت‌شکنی برخی اصولگرایان در جریان انتخابات مجلس، به خبرگزاری «مهر» گفته است: «[آنچه رخ داد] اتفاق بدی بود و اینگونه برداشت می‌شود که سواد سیاسی لازم را نداریم و یا شرایط کشور را نمی‌دانیم. احساس من این است که فردی که وحدت را می‌شکند دچار غرور و تکبر شده است.» او افزوده است: وحدت باید براساس شاخصه‌های مشخص باشد و از آنجا که از ابتدا روش و شاخصه‌ها را پذیرفتیم و امضا کردیم حق نداشتیم آن را بر هم بزنیم و هرکسی خلاف این عمل کرده حتماً تخلف بزرگی کرده و نه تنها وحدت‌شکنی کرده بلکه عهدشکنی نیز کرده و امیدواریم درسی برای دوران بعدی باشد. «اشاره سیاهکلی به میثاق‌نامه اصولگرایان در حوزه انتخابیه قزوین بود که علیرغم تعیین «سیاهکلی» و «محمدبیگی» از سوی این جریان، باقر علیخانی تا پایان همچنان در عرصه انتخابات باقی ماند.

 

افشاگری، پاسخی به یک انتقاد!

 

گفته می‌شود، پس از انتقاد یکی از نمایندگان استان از برخی اصولگرایان، یک فعال رسانه‌ای این جریان سیاسی دست به افشاگری علیه مسئول دفتر این نماینده زد! این فرد در استوری خود در «اینستاگرام» با اشاره به فعالیت نمایندگی بیمه این مسئول دفتر، نوشت: «عملکرد رییس دفتر شما چه ارتباطی به شعارهای انتخاباتی‌تان دارد. به جای رسیدگی به امور حوزه انتخابیه به ماست‌مالی کردن اقدامات نامبرده می‌پردازید؟ با این دست کارها، انقلابی‌گری را زیر سوال نبرید…» به نظر می‌رسد هنوز پرونده نحوه انتخاب گزینه‌های اصولگرایان در انتخابات مجلس برای برخی بسته نشده است.

 

 

 ورود به انتصابات و آغاز حاشیه‌ها

و خبر آخر اینکه، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی قزوین با بیان اینکه رسانه‌ها در مقاطع مختلف باید به نقد عملکرد نمایندگان بپردازند، گفته است: «ورود نمایندگان به حوزه انتصاب مدیران در استان، چالش‌زا است.» این فعال سیاسی با بیان اینکه، یکی دیگر از نکات منفی نمایندگان این دور مجلس دچارشدن بیش از حد به حاشیه‌ها بوده، افزوده است: بخشی از این حواشی مربوط به خود نمایندگان است که مطالبی مطرح می‌کنند که برداشت‌های صحیحی از آن صورت نمی‌گیرد و این حاشیه‌ساز شده و باعث آسیب رسیدن به آنها و تحت‌الشعاع قرارگرفتن اقدامات آنها خواهد شد. خورگامی همچنین اضافه کرده است: «همین ورود به انتصابات از سوی نماینده می‌تواند زمینه بی صداقتی نمایندگان را فراهم کند؛ کمااینکه انتصاب دامادهای دو نماینده مجلس باعث ایجاد حاشیه شده برای آنها شده است.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6799

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.