اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

گمانه‌زنی‌ها برای تغییر مدیرکل ورزش

  • کد خبر : 6730
  • 07 اکتبر 2020 - 10:14
خبر اول اینکه، در محافل ورزشی شایعه تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح شده است. در شایعه منتشر شده که درستی یا نادرستی آن هنوز مشخص نیست، از رضا لایق به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی عباس علایی مقدم نام برده می‌شود.

تغییر مدیرکل در ماه‌های پایانی دولت چندان مرسوم نیست، ولی مدیرکل ابهری ورزش قزوین که به زعم برخی منتقدانش در برگزاری مجامع ورزشی و انتخاب روسای هیات‌های ورزشی چندان موفق عمل نکرده، روزهای پرفشاری را سپری می‌کند. علایی مقدم قبل از حضور در ورزش قزوین، مسئول اداره ورزش شهرستان ابهر استان زنجان بود که با پست معاونت ورزشی به قزوین آمد و چندی بعد با رفتن محمد مشهدی آقایی جایگزین او شد.

 

معاون اسبق وزیر، کاندیدای هیات کشتی

با خبر شدیم، «محمدباقر علیخانی» معاون اسبق وزیر صنعت، معدن و تجارت که در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قزوین حضور داشت با ثبت‌نام در انتخابات ریاست هیات کشتی استان عزم خود رابرای حضور در عرصه ورزش جزم کرده است.علیخانی که در پیشینه کاری‌اش ریاست هیات والیبال استان نیز دیده می‌شود ارتباطات گسترده‌ای با اهالی صنعت و تجارت دارد؛ ارتباطی که شاید بتواند برای به راه انداختن چرخ کشتی قزوین مثمر  باشد. از سوی دیگر محمود حیدری، رییس کنونی هیات کشتی هم همچنان در عرصه حضور دارد و پا پس نکشیده است.

 

بحران در سینماهای قزوین

و خبر آخر اینکه، هشت ماه از بسته شدن سینمای شهرهایی که همچنان در ایام کرونایی وضعیت قرمز داشته ودارند، می‌گذرد. مراکز فرهنگی که پیش از شیوع ویروس کرونا عوامل آن تلاش می‌کردند با جذب تماشاگر چراغ سالن‌ها را روشن نگاه دارند، امروز به سمت خاموشی پیش می‌روند. سینماها و سالن‌های نمایش از آخرین مجموعه‌هایی هستند که با تاثیر از کرونا مجوز بازگشایی گرفتند، اما در این مدت چند بار با تغییر وضعیت هشدار بیماری کرونا، این مراکز باز و بسته شدند. در قزوین تنها ۳سینمای فعال وجود داشت که سینما مهتاب به دلیل کمبود مخاطب و ضرر مالی تعطیل شد و کسی جوابگوی تعطیل شدن آن نیست. حتی قبل از شیوع ویروس کرونا نیز، سینماهای قزوین از استقبال چندان خوبی برخوردار نبود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.