اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

جابجایی ناگهانی در خبرگزاری مهر

  • کد خبر : 6711
  • 24 سپتامبر 2020 - 6:53
خبر اول اینکه، در یک اقدام ناگهانی و کمی غیرمتعارف «محمدرضا جباری» سرپرست خبرگزاری مهر در استان قزوین از کار برکنار شد و «حسن عابدینی» از چهره‌های رسانه‌ای اصولگرا جایگزین وی شد.

این تغییر در حالی اتفاق افتاد که جباری طی ۱۴سال گذشته توانست با عملکرد خود به ویژه تولید خبرها و گزارش‌های متعدد و متنوع جایگاه ویژه‌ای برای «مهر» در استان فراهم کند و این خبرگزاری را به یک رسانه مرجع تبدیل سازد. این تغییر با روی کارآمدن تیم جدید در خبرگزاری مهر رخ داده است و در چارچوب این تغییرات، «حسن عابدینی» از خبرنگاران جوان و فعال خبرگزاری‌های بسیج، ایسنا و فارس توانست عهده‌دار سرپرستی «مهر» در قزوین شود.

ترابی از معاونت سرمایه‌گذاری می‌رود

باخبر شدیم، به زودی معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهردار قزوین تغییر می‌کند و علیرضا ترابی که از چهره‌های دانشگاهی و جانباز و خانواده شهید است جای خود را به فرد دیگری خواهد سپرد. به نظر می‌رسد این تغییر به منظور ایجاد انگیزه بیشتر و جذب سرمایه‌گذار در مجموعه پروژه‌های شهرداری قزوین صورت گرفته است. پیش از ترابی که در سال۹۶ بدین سمت منصوب شد، گنجی مسئولیت معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری را برعهده داشت. جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌تواند کمک شایان توجهی در تامین اعتبارات مورد نیاز انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری نماید.

 

چهره‌های جدید در انتخابات هیات کشتی

خبر دیگر اینکه، بعد از برگزاری انتخابات هیات‌های مهمی چون والیبال و فوتبال در چند ماه آینده قرار است انتخابات هیات کشتی استان نیز برگزار شود. گفته می‌شود علاوه بر «محمود حیدری» که چند سالی است مسئولیت این هیات را برعهده دارد چند چهره سیاسی و ورزشی تاثیرگذار نیز خود را کاندیدای ریاست هیات کشتی استان خواهند کرد. به نظر می‌رسد با حضور چهره‌های جدید شاهد انتخابات پرشوری در این هیات باشیم. این روزها کشتی قزوین نیازمند انرژی تازه و افکار جدیدی است که بتواند آن را متحول کند و رقابتی شدن انتخابات این هیات می‌تواند به شکوفایی کشتی قزوین منتهی شود.

 

کرونا و آمار فوتی‌های بی‌سابقه در قزوین

و خبر آخر اینکه، با شروع موج سوم بیماری کرونا در استان، آمار بیماران و فوتی‌های کرونایی قزوین افزایش قابل توجهی یافته است. پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین از فوت ۱۱نفر در یک‌روز خبر داده و گفته است که این آمار در چهار ماه گذشته بی‌سابقه است. او رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی را عامل شیوع بیماری کرونا دانسته و تاکید کرده است که مردم دست از عادی نگاری برداشته و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. براساس آنچه که این مسئول اعلام کرده، میانگین استفاده از ماسک توسط مردم قزوین از ۷۵ به ۵۴درصد رسیده و این وضعیت در صنوف مختلف نیز از ۸۰ به ۶۳درصد کاهش پیدا کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6711

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.