اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

متهمان «هفت سنگان» در دادگاه

  • کد خبر : 6678
  • 08 سپتامبر 2020 - 6:38
خبر اول اینکه، مهم‌ترین پرونده قضایی این روزهای استان قزوین بالاخره اولین دادگاهش برگزار شد.
صبح پنجم شهریورماه اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۷نفر از متهمان پرونده موسوم به «هفت سنگان» به ریاست قاضی «اوصانلو» که با ابلاغ ویژه رییس قوه قضاییه مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد؛ برگزار شد. در میان متهمان این پرونده جمعی از مدیران عالی رتبه وقت قضایی و اجرایی استان دیده می‌شود.

حاشیه‌های یک خیّر قزوینی
شنیدیم، یکی از صنعتگران موفق و خیّر قزوینی که بسیار علاقه‌مند به فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی است علیرغم هزینه کردن از حساب شخصی خود برای یک تیم ورزشی با خبرسازی‌های برخی رسانه‌ها به حاشیه برده شده و فوتبال دامن این قزوینی خوشنام را هم گرفته است. باید دید این صادرکننده موفق می‌تواند مانند فعالیت‌های تجاری خود بر این حاشیه‌ها و خبرسازی‌ها نیز غلبه کند.

ملاقات پرحاشیه
باخبر شدیم، ملاقات خودمانی مهدی کروبی با شماری از اعضای مجمع روحانیون مبارز در پشت بام منزل قدرت علیخانی در جماران خبرساز شد. در این دیدار، امام جمارانی، موسوی بجنوردی، آشتیانی و رحمانی از اعضای مجمع روحانیون مبارز و همچنین حسین کروبی، سید عباس موسوی، اسماعیل دوستی و عباسی‌فر حضور داشتند. این دیدار با انتشار عکسی توسط فرزند کروبی در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای یافت و برخی اصولگرایان قزوینی آن را به فرصتی برای حمله به «شیخ قدرت» تبدیل کردند!

انتقادات زرآبادی از طرح مجلس یازدهم
خبر دیگر اینکه، سیده حمیده زرآبادی نماینده مجلس دهم در گفت‌وگو با یک سایت ضمن انتقاد از طرح نمایندگان اصولگرای مجلس یازدهم برای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفته است: «طرح تازه مجلسی‌ها جزو طرح‌هایی است که باعث می‌شود، اعتماد عمومی و آزادی‌‌های عمومی کمتر شوند.» او تاکید کرده است: «تجربه نشان داده فضای مجازی یا در کل فناوری و تکنولوژی‌های جدید هیچ‌ موقع مسدود نمی‌شوند و هر اتفاقی که بیفتد یک جایگزینی برای آن وجود دارد؛ کسی که بخواهد استفاده کند، استفاده می‌کند حتی اگر قوانین‌ سختگیرانه‌تر از این هم وجود داشته باشد.»

پرونده چند شهردار روی میز بازرسی
و دست آخر اینکه، با پیگیری اداره کل بازرسی استان پرونده تخلفات چند شهردار سابق در حال بررسی در دستگاه قضایی است. این شهرداران متهم هستند که در زمان مسئولیت خود دقت چندانی در حفظ حقوق بیت‌المال نداشته‌اند. یکی از پرونده‌ها مربوط به شهرداری […] است که براساس آن، چند شهردار سابق و تعدادی از کارکنان این مجموعه به عنوان متهم برای پاسخگویی درباره احداث یک پارک احضار شده‌اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6678

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.