اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

سفر رییسی و پرونده‌های مهم

  • کد خبر : 6651
  • 20 آگوست 2020 - 4:48
خبر اول اینکه، سفر قریب‌الوقوع آیت‌اله رییسی، رییس قوه قضاییه به قزوین سرنوشت پرونده‌های مهم قضایی استان را مشخص خواهدکرد.
گفته می‌شود: با انجام این سفر چند پرونده قضایی مهم در حوزه زمین‌خواری و رانت‌خواری از جمله «هفت سنگان» که توسط قاضی ویژه مورد بررسی قرار گرفته، به نتیجه خواهد رسید. برخی چهره‌های مطبوعاتی اصولگرا این سفر را تاریخی می‌دانند.

خانه خورشید در قزوین
مطلع شدیم، مرکز آموزشی کودکان کار و خیابانی در شهر قزوین راه‌اندازی شد. این مرکز که «خانه خورشید» نامیده می‌شود مسئولیت آموزش و برنامه‌ریزی برای کودکان کار و خیابانی شهر قزوین را بر عهده دارد. این مجموعه با همکاری شهرداری، بهزیستی و دادستانی قزوین فعالیت خود را آغاز کرده است.

آمار تامل برانگیز
گفته می‌شود، در جلسه اخیر شورای سلامت استان که مباحث مختلفی در باره «فرهنگ سلامت»، «اهدای عضو» و «رعایت پروتکل‌های بهداشتی» مطرح شده، آماری تامل برانگیزی از «اقدام به خودکشی» در قزوین ارائه شده است که مورد تعجب مسئولان در این جلسه قرار گرفته است.

تعطیلی شرکت نمایشگاه‌های قزوین
خبر دیگر اینکه، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌ها تعطیل شده است. مسئولیت این شرکت برعهده «علی‌اصغر حاجی‌محمدی» بود که با تصمیم جدید هیات مدیره فعلا هیچ گونه نمایشگاهی برگزار نخواهد شد. معمولا هر سال حدود ۶۵نمایشگاه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شد که با این تصمیم هیات مدیره، به نظر می‌رسد تا پایان سال اتفاق خاصی در این مجموعه نخواهد افتاد.

عدم تشکیل جلسات
شنیدیم، جلسات شورای هماهنگی احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب استان مدت‌هاست تشکیل نشده است. این تشکُل که در پی اختلاف به وجود آمده بین ۲طیف اصلی اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس یازدهم به وجود آمده، مدت‌هاست تشکیل جلسه نداده است. قرار بود جلسه این تشکل سیاسی که از ۳۵حزب و شخصیت اصلاح‌طلب استان به وجود آمده این هفته برگزار شود که به دلیل ابتلای «محمد علیخانی» به کرونا و شرایط حاد این بیماری به آینده موکول شده است. به نظر می‌رسد این شورا برنامه خاصی برای انتخابات ۱۴۰۰ نداشته باشد. «رحیم سرکار» ریاست این شورا را برعهده دارد.

سرنوشت نامعلوم یک انتخابات
و خبر آخر اینکه، وضعیت انتخابات هیات فوتبال قزوین هم‌چنان نامشخص است. بعد از رد صلاحیت ۳کاندیدای مطرح ریاست این هیات که سابقه اجرایی بالایی داشتند، قرار بود مجمع انتخاباتی هیات برگزار شود که گفته می‌شود با مخالفت مقامات اجرایی استان این انتخابات به تعویق افتاده است، ولی فدراسیون همچنان به برگزاری مجمع اصرار دارد و قرار است انتخابات هیات نیز در خارج از استان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6651

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.