اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تغییرات احتمالی در استانداری

  • کد خبر : 6608
  • 19 جولای 2020 - 5:09
خبر اول اینکه، در روزهای اخیر بار دیگر زمزمه تغییر یکی از معاونان استاندار قزوین مطرح شده است.
 آنگونه که گفته می‌شود؛ قرار بوی وی به استان همجوار رفته و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان شود. گرچه به نظر می‌رسید این تغییر که از چند ماه پیش مطرح بوده، منتفی شده باشد، اما به گفته برخی منابع مطلع، این تغییر قطعی شده و به زودی انجام خواهد شد.

فرماندار قزوین ماندگار شد
گفته می‌شود: محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین که از مدتی قبل، خبر کنارگذاشته شدن او مطرح شده بود، فعلا در سمت خود ماندگار شده است. با تغییرات ایجادشده در فضای سیاسی استان در نتیجه انتخابات مجلس یازدهم، خبرهای غیررسمی از فشار نمایندگان قزوین در مجلس برای تغییر فرماندار این شهرستان حکایت داشت و حتی از غلامحسن اسلامی صدر چهره اصولگرای مخالف دولت به عنوان گزینه یکی از نمایندگان برای جانشینی شفیعی نام برده می‌شد، اما خبرها گویای آن است که با رایزنی‌ها و برخی حمایت‌ها، فعلا تغییراتی در فرمانداری قزوین رُخ نخواهد داد.

رابطه خاص با وزیر کشور
شنیدیم، دو تن از نمایندگان استان در مجلس یازدهم ارتباط بسیار نردیک و صمیمانه‌ای با وزیر کشور دارند. رجب رحمانی، نماینده تاکستان سال‌ها با رحمانی فضلی در دیوان محاسبات همکار بوده و ارتباط نزدیکی با او دارد. همچنین لطف‌اله سیاهکلی مرادی نیز چند سالی با وزیر کشور همکار بوده است. به نظر می‌رسد کلید تغییرات در زیرمجموعه وزارت کشور در استان بیشتر در دستان این دو نماینده باشد، هر چند نمی‌توان نفوذ برخی چهره‌های موثر سیاسی استان را بر رحمانی فضلی نادیده گرفت.

اصولگرای اصلاح‌طلب
باخبر شدیم، یکی از نمایندگان قزوین در مجلس در جلسه با مدیران شهرداری گفته است که من اصلا دیدگاه سیاسی ندارم و به طور کلی یک اصولگرای اصلاح‌طلب هستم و هدفی هم جز خدمت بهتر به مردم ندارم.

رد کلیه کاندیداهای هیات فوتبال
خبر دیگر اینکه، روند برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال قزوین به روزهای حساس خود رسیده است. گفته می‌شود در بررسی صلاحیت‌ها و سوابق کاندیداها، متاسفانه همه کاندیداها به جز رییس کنونی رد شده‌اند. فدراسیون فوتبال، این افراد را به دلیل نداشتن ۵سال سابقه مدیریت موثر حائز شرایط تشخیص نداده و رد کرده است، در حالی که برخی کاندیداها از چهره‌های شناخته شده و موثر ورزشی  هستند و حتی یکی از آنها سال‌ها مدیرکل استانداری  بوده است.

فرماندارانی که می‌روند
گفته می‌شود، به زودی تغییراتی در فرمانداری دو شهرستان استان رخ خواهد داد. آنگونه که در محافل سیاسی مطرح شده، فرمانداران جدیدی در آوج  و تاکستان، کلید این دو شهرستان را به دست خواهند گرفت.

تغییرات بخشداری‌ها کلید خورد
و خبر آخر اینکه، با انتصاب محمدرضا مولایی به بخشداری الموت شرقی روند تغییرات در بخشداری‌های استان، کلید خورده است. گفته می‌‍شود به زودی شاهد تغییراتی در بخشداری‌های آوج و کوهین با پیگیری و نظر برخی نمایندگان مجلس خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.