اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

سقف افزایش اجاره بها در قزوین

  • کد خبر : 6583
  • 04 جولای 2020 - 8:46
خبر اول اینکه، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به قزوین از مخالفت دولت با احداث مسکن ۲۵متری خبرداد.
محمد اسلامی در این باره گفت: «در دولت چنین موضوعی مطرح نیست و تا زمانی که این دولت وجود دارد، این موضوع اجرایی نمی‌شود.» او با شاره به افزایش اجاره بهای واحدهای آپارتمانی‌ افزود: «حداکثر سقف افزایش قراردادهای اجاره در تهران ۲۵درصد، در کلان‌شهرها ۲۰درصد و سایر شهرها از جمله قزوین ۱۹درصد است که دولت با اعمال این بسته سیاستی از حرکت‌های بدون منطق و التهابی که به صورت کاذب در حوزه مسکن رخ داده و از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند؛ جلوگیری کرده است.»

انتقاد اتحاد ملتی‌ها به انتصابات
شنیدیم، در آخرین جلسه حزب اتحاد ملت در قزوین که وضعیت سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد بررسی قرار گرفته، انتقادهای تندی نسبت به انتصاب های سفارشی مطرح شده است. اعضای حزب اتحاد ملت در استان عموما از مدیران اصلاح‌طلب پیشین و اساتید دانشگاه هستند که سال‌ها در عرصه سیاسی استان فعال بوده‌اند.

فعالیت دوباره حزب اعتماد ملی
گفته می‌شود، مدتی است حزب اعتماد ملی در قزوین، فعالیت خود را به کمک جمعی از جوانان و اهالی رسانه آغاز کرده است. این اتفاق در پی سفر چند ماه پیش الیاس حضرتی به قزوین و دیدار وی با برخی چهره‌های سیاسی مطرح استان و شماری از روزنامه نگاران و جوانان اصلاح‌طلب استان رخ داده است.

وثیقه میلیاردی برای مدیر دولتی
باخبر شدیم، مدیرعامل یک شرکت دولتی به اتهام جعل در اسناد رسمی، کلاهبرداری از طریق استفاده از سند مجعول و تخلف ده میلیارد تومانی و همچنین تضییع حقوق دولتی بازداشت، اما فعلا تا رسیدگی قضایی با قرار وثیقه آزاد شده است. یک کانال تلگرامی به نام «اخبار محرمانه قزوین» هم در این باره نوشته است که بازداشت‌ این مدیر به اتهام تخلفات مالی بوده و هم اکنون با وثیقه چند میلیاردی آزاد است.

«تقاطع» با کاریکاتور استاندار
مطلع شدیم، ماهنامه «تقاطع» به مدیر مسئولی سید مصطفی جعفری به جرگه مطبوعات قزوین اضافه شد. این مجله در اولین شماره خود با انتشار کاریکاتور استاندار در حال دوی ماراتن به عنوان عکس یک، در ۴۸صفحه منتشر شده است.

رسانه‌هایی که نامحرم شده‌اند
و خبر آخر اینکه، چند ماهی است رسانه‌های استان برای پوشش اخبار مقامات دولتی در قزوین به خودی و غیرخودی تقسیم شده‌اند.این برخوردهای گزینشی، صدای اهالی رسانه را درآورده تا آنجا که دست به دامن سیاهکلی مرادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شده‌اند. گرچه مدیرکل روابط عمومی استانداری این اتفاق را ناشی از کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی می‌داند، اما به نظر می‌رسد موضوع فراتر از این حرف‌هاست و باید آن را در مواضع نشریاتی جستجو کرد که غیرخودی محسوب شده‌اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.