اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

هفت سنگان در ایستگاه آخر؟

  • کد خبر : 6538
  • 21 ژوئن 2020 - 5:07
 خبر اول اینکه، روند بررسی پرونده ادعایی درباره زمین خواری در «هفت سنگان» توسط قاضی ویژه منصوب رییس قوه قضاییه به اتمام رسیده و در همین رابطه نیز برای چند نفر قرار وثیقه سنگین صادر شده است؛ البته این موضوع را تاکنون هیچ یک از مقامات قضایی تایید یا رد نکرده‌اند و تا اعلام نهایی سخنگوی قوه قضاییه و برگزاری دادگاه، نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر قطعی کرد.
 اما در همین حال، کلیپ کوتاهی در فضای مجازی پخش شده که برخی از صاحبان این زمین‌ها، از جمله یک استاد دانشگاه آزاد و قاضی بازنشسته دادگستری با اظهار گلایه از برخی رفتارها، روند صدور مجوز مالکیت و احداث بنا در این اراضی را تشریح می‌کنند.

اخبار عجیب در فضای مجازی

گفته می‌شود، چندی است خبرهایی درباره برخی چهره‌های استان از جمله عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها، دریافت حقوق‌های میلیونی و ساخت ویلا با امکانات خاص و… در فضای مجازی منتشر شده است که تعیین درستی یا نادرستی این خبرها به راحتی ممکن نیست. به نظر می‌رسد دستگاه های مسوول به عنوان فصل الخطاب باید تکلیف افشاگری‌های این چنینی را روشن کنند.

محدودیت‌های کرونایی در راه

با خبر شدیم، روند ابتلای قزوینی‌ها به بیماری کرونا وارد فاز جدیدی شده و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به گسترش دوباره این بیماری هشدار می‌دهند.  یک منبع مطلع در همین زمینه گفته است: اگر روند افزایشی ادامه پیدا کند دوباره محدودیت‌ها در دوران پیک نخست در اسفند و فروردین اجرا می‌شود. البته کارشناسان از تغییر نشانه‌های این بیماری خبر داده و تاکید دارند گرما در بروز یا کنترل آن تاثیری ندارد.

انتخابات داغ هیات فوتبال

و خبر آخر اینکه، با پایان ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات هیات فوتبال قزوین، مشخص شد برخی چهره‌های مطرح از جمله مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و همچنین رییس کنونی هیات فوتبال استان جزو افراد ثبت نام کننده هستند. البته با بررسی صلاحیت‌ها و اعلام نظر در این خصوص توسط دستگاه‌های مسئول، مشخص خواهد شد که چند نفر در این عرصه باقی خواهند ماند. با این همه، به نظر می‌رسد انتخابات هیات فوتبال از داغ‌ترین انتخابات هیات‌های ورزشی استان به شمار می‌رود و باید دید نتیجه این رقابت در حالی که فوتبال ایران تا آستانه تعلیق پیش رفته است، چه سرنوشتی خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.