اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

صدور احکام «هفت سنگان»

  • کد خبر : 6527
  • 28 می 2020 - 9:01
خبر اول اینکه، احکام پرونده جنجالی «هفت‌سنگان» صادر شده و به زودی به طور رسمی اعلام می‌شود.
در این پرونده مهم قضایی که ابعاد کشوری به خود گرفته، نام‌های متعددی از افراد بانفوذ دیده می‌شود. با روی کارآمدن حجت‌الاسلام رییسی در قوه قضاییه، بررسی این پرونده روند جدیدی به خود گرفت. امام جمعه قزوین یکی از منتقدان اصلی این پرونده است که بارها در محافل مختلف از جمله تریبون نمازجمعه، انتقادهای تندی را درباره واگذاری اراضی کشاورزی به شماری از مسئولان و نهادها و تغییر کاربری این اراضی به مسکونی انتقادهای تندی را مطرح کرده است.

تنش در الوند
باخبر شدیم، یک عضو شورای اسلامی شهر الوند از عملکرد «احمدزاده کرمانی»  شهردار الوند انتقاد و عنوان کرده است: در جلسه شورا از وی در ارتباط با عملکردش درمورد هزینه مصوب شده کرونا، استخدام نیروها و… سوال کردم و خواستم تا گزارشی را در این زمینه ارائه دهد که شهردار اعلام کرد من پاسخگوی شما نخواهم بود چرا که شما به من رأی نداده‌اید. میرزایی همچنین افزوده است: شهردار عنوان کرده ما کار سیاسی بلد هستیم و می‌دانیم که چگونه با شورا کار کنیم.

زرآبادی در وزارت «صمت»
گفته می‌شود، «سیده حمیده زرآبادی» پس از پایان دوران نمایندگی‌اش به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌رود. وی که دبیر کمیسیون صنایع مجلس دهم بود تجربیات خوبی در حوزه فعالیتش دارد و حضورش در این وزارتخانه تخصصی می‌تواند مثمرثمر باشد. زرآبادی که پیش از این در استخدام وزارت ارتباطات بود و یکی از منتقدین سخت آذری جهرمی به شمار می‌رفت، خود را از این وزارتخانه به وزارت صمت منتقل کرد.

اقبالیه در انتظار حکم
باخبر شدیم، حکم انتصاب «غلامرضا فرجی»، یکی از چهره‌های بومی و از کارکنان شهرداری اقبالیه که توسط شورای این شهر به عنوان شهردار انتخاب شده، در مرحله صدور قرار دارد. فرجی قرار است جایگزین «اکبرپور» شهردار پیشین اقبالیه شود که نتوانست همکاری خود را با اعضای شورای شهر ادامه دهد. فرجی سال‌هاست در شهرداری اقبالیه مشغول بکار بوده و مدتی نیز معاون شهردار هم بوده است.

انتخابات نزدیک هیات والیبال
و خبر آخر اینکه، برگزاری انتخابات هیات والیبال و برگزیده شدن مجدد «کیایی‌پور» باعث انتقاد برخی از اهالی ورزش نسبت به عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان شده، اما «علایی مقدم» تاکید کرده است: «به هیچ عنوان در روند برگزاری مجامع دخالتی نمی‌کند و هر چه اهالی مجمع در هر رشته‌ای انتخاب کنند به اراده آنها احترام می‌گذارد و از آن حمایت می‌کند.» کیایی توانست با ۱۰رای «ابراهیم عصارزاده» را در یک انتخابات نزدیک شکست دهد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6527

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.