اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

نامه وکلای قزوینی به رییسی

  • کد خبر : 6502
  • 07 می 2020 - 8:11
خبر اول اینکه؛ در پی تصمیم قوه قضاییه به اصلاح قانون مرتبط به وکلا، هزاران وکیل دادگستری و چند تن از قضات سابق نامه‌ای در اعتراض به مفاد این لایحه به رییس قوه نوشته‌اند که در بین امضاکنندگان نامه چند وکیل قزوینی از جمله محمد نسخه‌چی، رییس سابق کانون وکلای دادگستری قزوین هم به چشم می‌خورد.
 آنگونه که وکلای معترض می‌گویند این لایحه وظایف و اختیارات وکلا را محدود می‌کند. 

تغییرات احتمالی در بلدیه
باخبر شدیم، چند روزی است اخبار تغییرات احتمالی در برخی معاونت‌ها و روسای سازمان‌های شهرداری‌ مرکز استان داغ شده است. گفته می‌شود برخی معاونان شهردار تغییر می‌کنند و روسای چند سازمان و مدیران مناطق هم دستخوش تغییر خواهند شد. یک منبع مطلع در شهرداری این تغییرات را در جهت بالابردن انگیزه مدیران و تزریق افکار جدید در بدنه شهرداری ارزیابی کرده است.

انگیزه بالای آقای نماینده
خبر دیگر اینکه، یکی از نمایندگان منتخب قزوین در مجلس یازدهم پس از تایید انتخابات با انگیزه بالایی در حال بررسی مشکلات و تنگناهای استان است و با حضور در ادارات و سازمان‌های دولتی و دیدار با مدیران و معاونان این ادارات، مسایل و مشکلات آنها را بررسی می‌کند. او در جلسه‌ای در یکی از ادارات استان گفته اولین نطقم در مجلس در رابطه با ضعف‌ها و مشکلات مدیریتی استان خواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها برای تغییر فرماندار
شنیدیم؛ اخبار تاییدنشده‌ای از تغییر برخی فرمانداران و بخشداران در محافل سیاسی استان مطرح است که مهمترین آن تغییر یکی از فرمانداران استان طی روزهای آتی است. با مستقرشدن نمایندگان جدید مجلس ضرب آهنگ تغییرات در مدیران متفاوت خواهد شد. 

مدیران دو زیست!
و اینکه، با توجه به تغییر نمایندگان استان برخی مدیران  تغییر فاز سیاسی را آغاز کرده‌اند و حتی یکی از آن‌ها در دیداری گفته است: «من قلبا اصولگرا بوده و هستم و عملکردم در این مدت گواه این ادعاست». این مدیر که به شدت رسانه‌ای هم است در گردش به راست تبحر خاصی دارد.

داوود محمدی و مسئولیت آینده
و خبر آخر اینکه، پس از ناکامی داوود محمدی در انتخابات مجلس، اطرافیان رییس کمیسیون اصل نود مجلس از پیشنهادات کاری متفاوت به وی خبر می‌دهند. بر همین اساس، یکی منبع نزدیک به محمدی گفته است: «دو تن از وزرا پیشنهاد معاون وزیری به حاج داوود داده‌اند، ولی با توجه به یکسال عمر باقی مانده دولت فعلا قبول نکرده است.» گفته می‌شود محمدی علاقه‌مند به بازگشت به دستگاه قضایی است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.