اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

عباسپور درگیرکرونا ویروس

  • کد خبر : 6451
  • 15 مارس 2020 - 9:02
 خبر اول اینکه، روح ا... عباس پور، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس یازدهم که با شیوع ویروس کرونا درگیر این بیماری شده بود، پس از بستری و درمان در بیمارستان مدرس تهران بهبود یافته است.
او در پیامی تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، از عملکرد کادر پزشکی و پرستاران این واحد درمانی تشکر کرده و گفته است که به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. البته آنگونه که در محافل سیاسی گفته می‌شود، یکی دیگر از منتخبان مجلس یازدهم در استان نیز درگیر این بیماری شده، اما این خبر تاکنون تایید یا رد نشده است.

مدیریت استان و تصمیمات متناقض
شنیدم، تصمیم ستاد پیشگیری از کرونای استان مبنی بر فعالیت ادارات استان براساس روال عادی باعث حیرت شهروندان شده‌است. در حالی‌که وزارت بهداشت برای پیشگیری از این ویروس به شهروندان بر خانه ماندن و عدم تردد حتی در معابر عمومی تاکید می‌کند، حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف در محل کار یک تصمیم متناقض با مصوبه قبلی این ستاد تلقی شده و صدای برخی از اعضای شورای شهر قزوین از جمله سعید دقیقی و مهدیه سادات قافله باشی را هم درآورده ‌است.

معاون استاندار هم کرونایی شد
باخبر شدیم، بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مقابله کرونا استان، علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به بیماری کرونا مبتلا شده و هم اکنون در حال درمان است.‌ حبیبی، معاون سیاسی استاندار نیز که شایعه ابتلای او هم به کرونا منتشر شده بود، این خبر را تکذیب کرده و گفته است سالم و مشغول انجام امور محوله است.

عجم، ناکام انتخابات مجلس یازدهم
گفته می‌شود، احمد عجم، استاندار اسبق قزوین در دوره احمدی نژاد که در جریان انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به عنوان کاندیدای نمایندگی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشته بود، نتوانست آرای لازم را برای راهیابی به مجلس کسب کند و در جایگاه سوم قرار گرفت.

مقاومت برای توقف شنبه بازارها
و خبر آخر اینکه، مصوبه جلوگیری از برپایی شنبه بازارها در حوالی میدان مادر قزوین که به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اجرایی شده بود، با مقاومت فروشندگان در این بازار سیار مواجه شد. در جریان این مقاومت که کار به درگیری کشیده شده، برخی از پیمانکاران هم آسیب دیده‌اند. این درحالی است که برای مقابله با این بیماری مهلک باید همه اقشار جامعه همکاری کنند و این نوع برخوردها سلامت شهروندان را تهدید می‌کند. هرچند تعطیلی موقت بازارهای محلی به اقشار کم‌درآمد نیز آسیب خواهد زد که مدیریت عالی استان باید راهی برای آن بیابد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.