اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

وفای به عهد “بهمن”

  • کد خبر : 6419
  • 15 فوریه 2020 - 9:42
خبر اول اینکه، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی به نفع امیر طاهرخانی کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تاکستان کناره‌گیری کرد.
این اقدام پس از آن رخ داد که شورای نگهبان صلاحیت امیر طاهرخانی را تایید کرد. در جریان انتخابات مجلس دهم، امیر طاهرخانی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود به نفع «بهمن» به میدان آمده بود و این اقدام به پیروزی وی بر «رجب رحمانی» رقیب سنتی اصلاح‌طلبان در تاکستان منجر شد.

محمدی در آستانه سومین انتخاب
خبر دیگر اینکه، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس دهم که سابقه دو دوره نمایندگی مردم قزوین مجلس را در کارنامه دارد، این روزها در شرایطی که اصلاح‌طلبان در کشاکش تایید صلاحیت چهره‌های اصلی خود و اصولگرایان در گیرودار تعدد لیست هستند، فعالیت‌های انتخاباتی خود را با آرامش خاصی پیش می‌برد. به نظر می‌رسد این مرد میانه‌روی عرصه سیاست، یکی از کاندیداهایی است که این اقبال را دارد که بار دیگر ردای نمایندگی مردم قزوین را برای سومین دوره بر تن کند.

دوگانه فاضل و حاج محمدی
باخبر شدیم، شورای اصلاح‌طلبان استان، پس از رد صلاحیت قطعی قدرت‌اله علیخانی، سیده حمیده زرآبادی و یوسف کرمی؛ سه کاندیدای محوری خود در استان توسط شورای نگهبان، سه شنبه شب دکتر فاضل الموتی و حاجی محمدی را به عنوان دو گزینه خود در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک معرفی کرد.

باقر آقاعلیخانی چهره خاص اصولگرایان
و خبر آخر اینکه، محمد باقر آقاعلیخانی چهره تکنوکرات اصولگرایان این روزها پس از تایید صلاحیت با انرژی دو چندانی در فضای انتخاباتی حضور پیدا کرده است و به نظر می‌رسد او را باید چهره جدی این انتخابات نامید و حضور آقاعلیخانی با استقبال برخی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان همراه شده است و هواداران او سابقه این مدیر اصولگرا در عرصه مدیریت اجرایی کشور را برگ برنده او می‌دانند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6419

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.