اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

اصلاح‌طلبان، بدون گزینه

  • کد خبر : 6376
  • 25 ژانویه 2020 - 10:09
خبر اول اینکه، هیات نظارت شورای نگهبان صلاحیت کلیه کاندیداهای منتسب به اصلاح‌طلبان را در استان رد کرده است.
 به گفته یک منبع مطلع در شورای اصلاح‌طلبان استان، با رد صلاحیت این کاندیداها، دیگر گزینه‌ای برای حضور این جریان سیاسی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است. این منبع همچنین تاکید کرد که در انتظار اعلام نظر نهایی شورای نگهبان نسبت به اعتراض کاندیداهای ردصلاحیت شده هستیم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. قدرت‌اله علیخانی، سیده حمیده زرآبادی و امیر طاهرخانی از مطرح‌ترین گزینه‌های اصلاح‌طلبان در حوزه‌های سه گانه انتخاباتی استان هستند.

فشار برای تغییر گزینه شهرداری
با خبر شدیم، در حالی که بعد از کش و قوس‌های فراوان، شورای اسلامی شهر اقبالیه سه ماه پیش «محمد گروسی» را به عنوان شهردار به استانداری معرفی کرد و بر همین اساس مراحل استعلام و صدور حکم وی در حال انجام است، اما ظاهرا فشارهای پشت پرده ای برای تغییر این گزینه آغاز شده و فردی به نام «فرجی» برای تصدی این سمت به شورای شهر اقبالیه معرفی شده که مورد توافق اعضای این شورا قرار نگرفته است.

فعالیت گسترده کاندیدای اصولگرا
خبر دیگر اینکه، باقر آقاعلیخانی رییس اسبق سازمان صنایع استان این روزها فعالیت متفاوتی در فضای مجازی را آغاز کرده است و به نوعی او را می‌توان یکی از فعال‌ترین کاندیدای احتمالی اصولگرای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و ابیک دانست. در حالی‌که هنوز خبر تایید صلاحیت وی اعلام نشده و مشخص نیست که آیا او در میان دو گزینه نهایی اصولگرایان قرار دارد یا خیر، اما تیم رسانه‌ای باقر علیخانی با انرژی فراوان و انتشار روزنامه اینترنتی، تولید کلیپ و… عزم خود را برای ایام انتخابات جزم کرده‌اند.

دیدار کاندیدای اصولگرا با گلزار
شنیدیم، لطف اله سیاهکالی مرادی چهره دیگر اصولگرایان استان در انتخابات پیش‌رو که فعالیت رسانه‌ای خود را از ماه‌ها قبل شروع کرده و با همراهی برخی چهره‌های مطرح رسانه‌ای اصولگرا در حال فعالیت گسترده انتخاباتی است، در روزهای اخیر دیداری با محمدرضا گلزار بازیگر سینما و مجری یک برنامه تلویزیونی داشته که در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای پیدا کرد. به گفته برخی از فعالان اصولگرا، مرحله پایانی انتخاب دو گزیته اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک با انجام نظرسنجی عمومی آغاز شده است. علاوه بر سیاهکالی و باقر آقاعلیخانی، پیله‌فروش و محمدبیگی هم از گزینه‌های این جریان سیاسی هستند.

 احضار مدیران سابق شهری
و خبر آخر اینکه، روند پیگیری پرونده هفت سنگان شدت گرفته و در همین راستا، مسعود نصرتی شهردار اسبق قزوین به دستگاه قضایی احضار شده است. شهردار سابق یکی از مناطق قزوین هم از جمله دیگر مدیران شهری است که در رابطه با این پرونده مورد تحقیق قضایی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.