اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

تجمع آرام معترضان در قزوین

  • کد خبر : 6252
  • 24 نوامبر 2019 - 7:13
خبر اول اینکه، جمعی از رانندگان در قزوین در اعتراض به افزایش قیمت بنزین اعتراض و تجمع آرامی را  برگزار کردند.
 این افراد، پیش از ظهر روز شنبه با متوقف کردن خودروهای خود به مدت۲۰دقیقه در چهارراه ولیعصر نسبت به افزایش قیمت بنزین دست به اعتراض زدند. تجمع معترضان دقایقی بعد بدون بروز مشکل خاصی پایان پذیرفت.

انتقاد تند در برنامه ثریا

با خبر شدیم، امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی ثریا انتقادات تندی به برخی مسئولان قضایی و اجرایی سابق استان انجام داد و به روند پرونده هفت سنگان پرداخت. این انتقاد بی‌سابقه حجت الاسلام عابدینی انعکاس گسترده ای در فضای مجازی داشت و برخی از افرادی که انتقادی از آنها شده بود از پیگیری آن خبر دادند. وی از همان روزهای اول پیگیر جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی در این پرونده است.

انتقاد از فرماندار و نماینده مجلس

شنیدیم، رییس شورای شهر بویین زهرا در نشست خبری با رسانه‌ها؛ شایعات منتشر شده در باره شورا و شهرداری شهر بوئین زهرا را تکذیب کرد و گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر سلب عضویت نشده اند. حسین خانی با شاره به آنچه که آن را «عدم همکاری فرماندار بوئین زهرا با شورای شهر» خواند، افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرمانداری هماهنگی بین دستگاه‌هاست که در صورت عدم هماهنگی، شهرداری متضرر خواهد شد، اما وقتی فرمانداری نتواند این تعامل را ایجاد کند، ضعف شهرداری و شورای شهر محسوب نمی‌شود. وی با گلایه از برخورد نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در بی پاسخ گذاشتن درخواست‌های شورای شهر، اضافه کرد: از ایشان به عنوان نماینده مردم بوئین زهرا درمجلس گله‌مند هستیم؛ چرا که بیش از ۱۰ بار دعوت ما را رد کرده و حتی با وجود مراجعه حضوری به دفتر وی، باز هم هیچ ترتیب اثری داده نشد.

انتقاد نماینده مجلس از گفتار درمانی 

و دست آخر اینکه، نماینده مردم  بویین زهرا و آوج در مجلس، از گفتار درمانی برخی مسئولان انتقاد کرد. روح اله بابایی صالح گفت: از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم شعار ندهند و گفتار درمانی نکنند بلکه موضوعاتی که در حوزه کاری شماست حل کنید. وی افزود: یکی از مشکلاتی که هم در کشور و هم در استان دیده می‌شود این است که وقتی مسئول کشوری به استان قزوین سفر می‌کند معمولا برنامه‌ها در مرکز استان خلاصه می‌شود؛ گویی مردم شهرستان‌ها هیچ مشکلی ندارند و قرار نیست کسی حالشان را جویا شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6252

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.