اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

تغییرات در سکوت خبری!

  • کد خبر : 6219
  • 28 اکتبر 2019 - 9:10
خبر اول اینکه، در سکوت خبری عجیب مدیر جدید خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت در قزوین منصوب شد.
 علی حیدری رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان، پیش‌تر مدیرکل اخبار استان‌های ایرنا بوده و ریاست خبرگزاری در استان‌های زنجان و خراسان رضوی را برعهده داشته است. با این تغییر و تحول، «علی حیدر شاه‌حسینی» رییس پیشین ایرنا در قزوین هم به عنوان رییس این خبرگزاری در استان مرکزی منصوب شد. این تغییر در حالی صورت گرفت که از «جهانبخش» به عنوان گزینه مدیریت ایرنا در قزوین نام برده می‌شد.
میقانی از استانداری رفت
باخبر شدیم، «عبدالرضا میقانی» که به دنبال انتصاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار قزوین به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شده بود؛ با حضور استاندار جدید، از استان می‌رود و «آموزگار» معاون برنامه ریزی استانداری خراسان جنوبی جایگزین او خواهد شد. میقانی در زمان حضورش در قزوین، مدیر تاثیرگذاری بود و برخی از منتقدانش او را استاندار در سایه می‌دانستند. چندی پیش گفته ‌شد وی به عنوان فرماندار یکی از شهرستان‌های استان سمنان منصوب خواهد شد که ظاهرا این انتصاب به نتیجه نرسیده است. مدیرکل حوزه استانداری، امور مربوط به مدیریت حراست، گزینش، بازرسی، روابط عمومی و دفتر استاندار را پیگیری می‌کند.
حضور سردار موسوی در قزوین
شنیدیم، سردار «سید جواد موسوی» فرمانده کمیته انقلاب اسلامی قزوین در سال‌های پایانی دهه۶۰ در جلسه «جمالی‌نژاد» استاندار با خوشنویسان قزوین حضور داشته است. حضور این چهره در این جلسه در کنار استاندار آن هم پس از سه دهه گذشته غیبت در قزوین، این گمانه را تقویت کرده است که موسوی در قامت یک مشاور دوباره به استان باز گشته است. موسوی که نزدیک به یک دهه قائم مقام حجت الاسلام قدرت‌اله علیخانی در کمیته انقلاب اسلامی بود، در دهه هفتاد دچار اختلاف‌نظر سیاسی با وی شد. موسوی که پیش از این مسئولیت‌های مختلفی در بانک صادرات و سازمان میراث فرهنگی داشته، ارتباطات نزدیکی با داود محمدی دارد.
 هشدار جدی به دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی
و خبر آخر اینکه، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان ضمن هشدار جدی به دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی از آنان خواست مراقب فعالیت اقتصادی برخی از مدیران باشند. وی در این جلسه گفته است: «من امروز نگران حرکت‌های اقتصادی در استان هستم؛ اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه، دادستانی، دادگستری، بازرسی و دیوان محاسبات  هوشیار باشید، وقتی کاری شد، دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم که دیگر آن زمان دیراست.» وی افزوده است: «امیدوارم این نکته را دوستان مورد توجه قرار دهند و خیلی راحت از کنار این موضوع نگذرند، امروز مشکل اصلی ما سوء استفاده اقتصادی است و امروز راحت از این مساله می‌گذریم و اجازه می‌دهیم برخی افراد در جایگاه‌های بزرگتری کار کنند.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6219

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.