اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

عسگری در قزوین

  • کد خبر : 6186
  • 07 اکتبر 2019 - 8:54
خبر اول اینکه، رضا عسگری فرماندار اسبق شهرستان البرز که در پیشینه خدمتی خود، مسوولیت‌های متعددی در شهرداری قزوین را برعهده داشته، به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری مطرح شده است.
این فعال اصلاح‌طلب که هم‌اکنون مسئولیت فرمانداری زنجان را بر عهده دارد، در عین حال نیم‌نگاهی هم به بازگشت به استانداری قزوین دارد.
انتقاد شدید اسلامی صدر
با خبر شدیم، غلامحسین اسلامی‌صدر شهردار سابق منطقه۲ قزوین و مدیرکل امور شهری اسبق استانداری، بر حجم انتقادهای خود از دستگاه‌های مختلف در رابطه با پرونده هفت‌سنگان و نیاوران افزوده است. این چهره اصولگرا این روزها در دفتر امام جمعه قزوین حضور دارد. او که با انتشار «رایحه مهر» در دوره ریاست جمهوری، از حامیان جدی اصلی احمدی‌نژاد بود، اخیرا به ایسنا گفته: «با یک نگاه به پرونده هفت سنگان متوجه می‌شویم که در این تخلف شهرداران، معاونان استاندار، فرمانداران و بعضی از مدیران و کارکنان اداره … دخیل هستند!»
حمله گزینه شهرداری به قالیباف
شنیدیم، در جریان ارائه برنامه توسط کاندیداهای تصدی مسئولیت شهرداری قزوین در صحن شورای شهر «مازیار علوی» از مدیران دوران شهرداری «قالیباف» از رییس سابق خود اعلام برائت کرد. او گفته است: «در زمان شهرداری قالیباف زمین‌هایی به مدیران داده شد که بنده هیچ زمین یا رانتی را دریافت نکردم»! علوی در سال۱۳۸۴ و در جریان انتخابات ریاست جمهوری، رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در قزوین بود.
انتقاداتی که فعلا جوابی ندارد
دیگر اینکه، نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین که همچنان نسبت به برخی عملکردها انتقاد دارد، در جلسه گذشته پارلمان محلی به ضرورت تعیین تکلیف و پاسخگویی به هزینه‌کرد ۷۰۰هزار دلاری بابت پرونده‌ای که انجام شده است، تاکید کرد. مهدی عبدالرزاقی همچنین از عملکرد مرکز علمی کاربردی شهرداری نیز انتقاد کرد و خواستار ارائه گزارشی در فعالیت های این مرکز شد. به‌رغم اینکه چندین ماه است موضوع هزینه ۷۰۰هزار دلار به صورت مبهم در دوره شهرداری نصرتی در شورا مطرح شده؛ اما تاکنون هیچ دستگاهی نسبت به آن واکنشی نشان نداده است.
حضور ضرغامی در کنتورسازی
اطلاع یافتیم، عزت‌اله ضرغامی رییس اسبق سازمان صدا و سیما که برای شرکت در یادواره شهدا به قزوین آمده بود به طور سرزده از شرکت بحران‌زده کنتورسازی بازدید کرده و برای کارگران سخنرانی کرده است. استفاده از مشکلات و بحران‌های کارگری در ایام نزدیک به انتخابات، یکی از راهکارهای جدید فعالان سیاسی برای جلب توجه است.
۵ نفر در در لیست  پیروان ولایت
و دست آخر اینکه، صفحه اینستاگرامی ائتلاف پیروان ولایت قزوین خبر داده است که ۵نفر از کاندیدهای اصولگرا برای حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک به دور سوم راه یافته‌اند؛ باقر آقاعلیخانی، میثم پیله‌فروش، لطف‌اله سیاهکلی، حامد کبودوند و فاطمه محمدبیگی منتخبان این ائتلاف هستند که از میان آنان، دو کاندیدای نهایی برگزیده خواهند شد. در این بین، حذف حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و فاطمه اشدری کاندیداهای مطرح اصولگرا از نکات قابل توجه است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.