اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

تغییرات در معاونان استانداری

  • کد خبر : 6143
  • 15 سپتامبر 2019 - 6:24
گفته می‌شود: با انتصاب هدایت اله جمالی‌پور به عنوان استاندار جدید قزوین، تغییرات گسترده‌ای در معاونان و مدیران کل استانداری رخ خواهد داد.
براساس این خبر، تغییر در یکی از معاونت‌های مهم استانداری اولین تغییر جمالی‌پور خواهد بود. تزریق نیروهای جدید در ادارات کل استانداری قزوین هم در گام دوم قرار دارد. به نظر می‌رسد جمالی‌پور به مدیرانی که اعتقاد عملی‌تری به سیاست‌های دولت دارند به عنوان یک اصل اساسی توجه می‌کند.
تقدیر شهرداران از زاهدی
شنیدیم؛ در جلسه‌ای که با حضور شهرداران استان قزوین و صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استاندار قزوین برگزار شده، از ۲سال خدمات زاهدی استاندار قزوین با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمده است. شهرداران استان از حمایت‌ها و تلاش‌های زاهدی به نوبه خود تقدیر کردند. همچنین تعدادی از خبرنگاران استان هم در جلسه‌ای صمیمی با اهدای لوحی نمادین از تعامل و اخلاق مناسب زاهدی با خبرنگاران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کردند.
نامه زرآبادی به رییسی
باخبر شدیم؛ سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به حجت‌الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه خواستار تجدیدنظر در احکام صادره برای فعالان کارگری و روزنامه‌نگاران شدند. زرآبادی در این نامه خواستار اصلاح سخت‌گیری‌هایی شده که به نفع نظام نیست. حضرتی، مطهری، تابش، کواکبیان و… از جمله امضاکنندگان این نامه هستند.
تکلیف کمیسیون‌های شورا مشخص شد
دیگر اینکه، ترکیب کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قزوین در سال سوم فعالیت بالاخره مشخص شد. برای تعیین برخی کمیسیون‌های شورا اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده بود، که باعث شد یکی از اعضای شورا برخلاف رای فراکسیون عمل کند و یک جلسه هم به آبستراکسیون کشید، اما در نهایت ترکیب اعضا مشخص شد و تغییر در کمیسیون املاک و خدمات شهری نسبت به سال پیش نمود بیشتری پیدا کرد.
تبلیغات زودهنگام انتخاباتی
و خبر آخر اینکه، با نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی کاندیداهای احتمالی اصولگرا با حضور در مراسم‌ عزاداری حسینی و… با سخنرانی و انعکاس آن در فضای مجازی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خود را شدت بخشیده‌اند. این در حالی است که در ماه‌های اخیر بر حجم تخریب‌ها در فضای مجازی نسبت به برخی کاندیداهای احتمالی نیز افزوده شده است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6143

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.