اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

دست رد به گزینه‌های نمایندگان

  • کد خبر : 6120
  • 26 آگوست 2019 - 8:08
در جریان انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مجلس استان قزوین در نامه‌ای، چند گزینه بومی برای مدیرکل‌ارشاد معرفی کرده ‌بودند که وزیر به یکی از نمایندگان قزوین گفته در گذشته هم با گزینه‌های مدیرکل موافق نبودیم و این‌بار هم گزینه بومی معرفی نخواهیم کرد.
 برهمین اساس هم محمدحسین اسماعیلی مدیرکل جدید ارشاد قزوین شد.  البته در جریان معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هم،  نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض حضور نداشتند که صفحه اینستاگرامی «قزوین من» در این رابطه خبرداد، هیچ کدام از نمایندگان مجلس در این جلسه حاضر نشدند.
پایان کار زاهدی؟
درحالی‌که اخبار ضد و نقیض از رفتن زاهدی، استاندار و یا ماندش تا پایان سال خبر می‌دهند، یک منبع مطلع به فروردین امروز گفت: احتمالا زاهدی تا پایان شهریور ماه استاندار قزوین خواهد بود. بنا به گفته این منبع مطلع برای ادامه کار زاهدی باید مجوزی از رهبری اخذ کرد که وزیر کشور با این روش مخالف است و به حامیان زاهدی گفته اگر بنا به گرفتن مجوز باشد، بسیاری دیگر از مقامات هم خواستار این روند بودند که امکان پذیر نیست؛ چون من با این بدعت مخالف هستم.
گزارش زمین‌خواری در مجلس
گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در مورد زمین خواری‌های صورت گرفته از جمله هفت‌سنگان آماده شده ‌است و به‌زودی در صحن مجلس خوانده می‌شود. حدود دوسال است که کمیسیون اصل نود به‌دنبال تهیه گزارش از وضعیت زمین خواری‌های صورت گرفته در کشور است و در این راستا بخشی از این گزارش هم به آخرین وضعیت زمین‌خواری هفت‌سنگان مربوط می‌شود. هفت سنگان، زمینی کشاورزی حدودا به مساحت ۲۵هکتار است که به صورت غیرقانونی به مسکونی تغییر کاربری داده و درآن ردپای چند دستگاه دیده می‌شود.
هیات‌رئیسه دستخوش تغییر
انتخابات هیات رئیسه شورای شهر برگزار می‌شود و آن‌طور که از شواهد برمی‌آید، داوودی، کماکان رئیس شورا و عبدالرزاقی هم نایب رئیس باقی می‌ماند؛ البته در ریاست چند کمیسیون تغییراتی صورت می‌گیرد. گفته می‌شود کمیسیون ورزش هم به سعید دقیقی می‌رسد.
رضایت ابوترابی از استاندار
حجت‌الاسلام ابوترابی، از عملکرد زاهدی استاندار قزوین رضایت دارد، به‌طوری‌که در محافل خصوصی از او حمایت کرده‌است؛ حتی گفته می‌شود حجت‌الاسلام ابوترابی به دنبال ابقای استاندار است. او از چهره‌های جریان اصولگرایی است که مشی میانه‌ای در عرصه اجتماعی و سیاسی دارد.
کشمش قزوین، خوب یا بد؟
درحالی که بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی تاکید می‌کند که باید جلوی استفاده از سموم غیرمجاز در تولید انگور گرفته شود که به شدت بر بازار صادراتی کشمش تاثیر گذاشته‌است؛ اما فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهادکشاورزی در یک جلسه خصوصی این نقد را رد کرده‌است و کشمش قزوین را دارای کیفیت مطلوب برای صادرات دانست. او مشکل را در ترکیب کشمش قزوین با دیگر استان‌ها عنوان کرد که از کیفیت چندانی برخوردار نیستند و از سموم بیش از حد مجاز استفاده می‌کنند. 
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.