اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

حمله عباسی به دولت

  • کد خبر : 6043
  • 28 جولای 2019 - 6:48
حسن عباسی، یکی از مخالفان دولت که پس از پخش سریال «گاندو» با حمله به عملکرد دولت به «صبح قزوین» گفت: دولت نگران پرونده‌های امنیتی دیگری است که به مراتب از حساسیت‌های بیشتری از پرونده گاندو برخوردار است. دولت با قطع بودجه صدا و سیما از هم اکنون مقابل روشنگری‌های صدا و سیما ایستاده‌است!
بیکاری با عوارضی الکترونیک
با الکترونیکی کردن عوارض بزرگراه‌های استان، جمعی از افراد شاغل در این بخش که با راه‌اندازی سیستم (ETC) بیکار شده‌اند مقابل استانداری قزوین تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و حق و حقوقشان شدند. برخی از این افراد حدود ۱۵سال سابقه کار در مجموعه را دارند.
انتظار آیت اله از نیروی انتظامی
آیت‌الله اسلامی، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری، انتظاراتش را از نیروی انتظامی در گفت وگو با رسانه‌ها مطرح کرده وگفته‌است: نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان به خصوص بدحجابان باید طبق قانون عمل کند و هیچ گاه اعمال سلیقه، ترحم، شدت و غضب نباید در اموراتشان دخالت کند.
کمبودها به روایت مهرام
منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در جلسه شورای اداری استان که با حضور ابتکار،معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، به مشکلات و کمبودهای اساسی استان در حوزه سلامت اشاره کرد و از نبود دستگاه تست تراکم استخوان که ۶۰۰ میلیون تومان است، خبر داد و در ادامه تاکید کرد که آمار سرطان زنان قزوینی روبه افزایش است و آمار زنان و دختران تحصیل کرده استان از مردان بالاتر رفته که نیازمند توجه بیشتر دولت به این حوزه در استان قزوین است.
تغییر در  البرز
رضا گروسی، فرماندار البرز از سمت خود کنار رفت و با صدور حکمی از سوی عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین، محمد نصیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان البرز منصوب شد. نصیری پیش از این هم سرپرست فرمانداری البرز بوده و گفته می‌شود رضا گروسی به سمت مدیرکل اتباع خارجه استانداری ‌قزوین منصوب می‌گردد.
پایان مناقشه مدرک تحصیلی
مدارک تحصیلی حوزوی مدیرکل ارشاد اسلامی استان قزوین که به آن تشکیک وارد شده‌بود، با تایید حوزه علمیه قزوین مناقشه پایان یافت. حسینی توانست با ارائه مدارکی مستند و متقن، ادعای برخی منتقدان را در این زمینه رد کند.
کشف ۱۰مزرعه بیت کویین در قزوین
براساس اعلام مقامات مسئول شرکت برق استان قزوین، از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مزرعه بیت کویین در قزوین کشف شده‌است که بیشتر آن‌ها در دامداری‌های  و سوله‌های صنعتی واحدهای تعطیل بیت کویین استخراج می‌کردند. با افزایش مصرف برق در تابستان، مسئولان را نسبت به شیوه مصرف برق و روند فعالیت این مزارع حساس کرده‌است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.