اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

کروبی در منزل شیخ

  • کد خبر : 6028
  • 02 جولای 2019 - 7:36
«مهدی کروبی» دبیرکل سابق حزب اعتماد ملی هفته گذشته با هماهنگی مقامات مسئول به منزل حجت‌الاسلام «علیخانی» رفته‌ و در این دیدار به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز کشور پرداخته‌است.
 کروبی که از سال۱۳۸۸ در حصر به سر می‌برد، مدتی است که از محدودیت‌هایش کاسته شده‌است.
در انتخابات سال۱۳۸۸ حجت‌الاسلام علیخانی از «میرحسین موسوی» در انتخابات حمایت کرد و در سال۱۳۸۴ هم از مرحوم آیت‌اله «هاشمی رفسنجانی». علیخانی با مهدی کروبی، از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی رفاقت دیرینه دارد.
حضور پررنگ گزینه اصلاح طلبان
در سفر نوبخت، معاون رییس جمهور به استان قزوین که دو روز طول کشید، حضور حاجی محمدی که از مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور است، در قزوین چشمگیر بود و در بیشتر جلسات دوشادوش نوبخت در مراسم و نشست‌ها حضور داشت.
گفته می‌شود او، یکی از گزینه‌های اصلاح‌طلبان و جریان حامی دولت برای انتخابات مجلس است. در یک نشست داخلی هم حجت‌الاسلام علیخانی به توانمندی‌های حاجی محمدی اشاره کرده‌است.
حاجی محمدی، یکی از گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی هم بود که نتوانست ردای وزارت بر تن کند.
عزم قاسمی برای مجلس
«سالار قاسمی» این روزها یکی از فعال‌ترین چهره‌های فرهنگی و سیاسی استان است. قاسمی که سال‌ها در آموزش و پرورش استان فعال بوده، ارتباط مطلوبی با فرهنگیان استان دارد و با توجه به اصالت الموتی‌اش، به انتخابات پیش‌رو خوش‌بین است و آنگونه که پیداست توانسته حمایت برخی از سران اصلاحات را برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان و امیدی‌ها به‌دست آورد.
حضور پررنگ در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام و بازنشر اظهارنظرهای این چهره فرهنگی- سیاسی، نشانه‌هایی از انتخاباتی رقابتی دارد.
 فعالیت اتحاد ملت
شورای مرکزی حزب «اتحاد ملت» در قزوین جلسات فشرده‌ای برای بررسی مسائل روز استان برگزار می‌کند. در آخرین جلسه این حزب بر فعالتر شدن شورای اصلاح‌طلبان استان و توجه به نظرات تمامی فعالان و نخبگان جامعه تاکید شد.
در شورای مرکزی این حزب دراستان قزوین ۱۶نفر چون کرمی، عبدالرزاقی، اسکندرنژاد، ترابی، رئیسیان، جعفری و… عضو هستند.
تسویه بدهی ۱۷۰۰میلیارد ریالی
شهرداری قزوین، بدهی سنگینی به بانک شهر دارد که در آخرین نشست مشترک با مدیرعامل بانک شهر؛ «صفری» شهردار قزوین از پرداخت ۱۷۰۰میلیارد ریال بدهی به این بانک به صورت نقدی و تهاتر خبر داد. به این ترتیب بخش عمده‌ای از بدهی‌ها به بانک شهر تسویه می‌شود.         

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.