اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

بیماری سیاسی در قزوین

  • کد خبر : 5939
  • 12 می 2019 - 6:27
منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در مدت مدیریتش  توانسته فضایی نسبتاً آرام را دراین مجموعه دانشگاهی و خدماتی فراهم کند، در نشست خبری‌ از فضای سیاسی قزوین سخن گفت و تاکید کرد: قزوین به بیماری جناح بازی سیاسی مبتلاست؛ اما با همه این مصایب فضای دانشگاه علوم پزشکی را سیاسی نکردیم. مهرام از تمایلش به کناره‌گیری سخن گفت که با مخالفت وزارتخانه همراه شده‌است.
خیز دوباره عباسپور
روح الله عباسپور، نماینده سابق بویین زهرا عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس جزم کرده‌است و از فعالیت‌ها و حضورش در منطقه اینگونه به نظر می‌رسد رقابت سختی در منطقه بویین زهرا بین این کاندیدای اصولگرایان و جناح رقیب برقرار باشد. با این همه باید دید اصولگرایان به حضور عباسپور در رقابت‌ها به اجماع می‌رسند؟
سودای فاطمیون
فاطمه اشدری و فاطمه محمدبیگی، دو کاندیدای احتمالی جریان اصولگرا، در انتخابات پیش روی مجلس هستند که حضورشان می‌تواند رقابت را برای قرارگرفتن در لیست اصولگرایان گرم کند. محمدبیگی، دور دهم مجلس هم بیش از ۵۰هزار رای مردم قزوین را کسب کرد؛ ولی در رسیدن به بهارستان مغلوب سیده حمیده زرآبادی، پدیده آن دوره انتخابات شد. فاطمه اشدری هم سابقه عضویت سه دوره را در شورای اسلامی شهر قزوین دارد.
تبدیل چوب خشک به نماینده
لطف الله سیاهکالی مرادی، در گفت وگو با یک نشریه محلی، از عزمش برای حضور در انتخابات مجلس خبر داد و یک جمله جنجالی در پاسخ به سوال تلگرامی این نشریه در مورد شیخ قدرت گفته که علیخانی از چوب خشک نماینده مجلس درست می‌کند. این اظهارنظر سیاهکالی با واکنش اهالی رسانه مواجه شد؛ به طوری‌که در نشست اصحاب رسانه با امام جمعه قزوین، یکی از روزنامه‌نگاران اصولگرا واکنش تندی به این اظهارنظر داشت و آن را توهین به مردم قزوین دانست.
معاون شهردار، معاون استاندار می شود
براساس آخرین اخبار؛ «حسنعلی اصغری» معاون برنامه‌ریزی شهردار قزوین، مهمترین گزینه برای معاونت اقتصادی استاندار قزوین است و اگر اتفاق خاصی نیفتد بر صندلی «منوچهر حبیبی» تکیه خواهد زد و حبیبی هم به معاونت سیاسی استاندار ارتقا پیدا می‌کند. این جدیدترین تصمیم زاهدی  برای تغییرات در معاونت‌های استانداری قزوین است.
خزان مطبوعات در بهار
بسیاری از نشریات کاغذی استان قزوین به دلیل مشکلات مالی و کمبود کاغذ و فیلم و زینک و افزایش هزینه‌های چاپ، بعد از تعطیلات نوروز به سختی منتشر می شوند و این طور به نظر می‌رسد که شاهد خزان مطبوعات قزوین در روزهای آینده باشیم. مطبوعات امیدوارند با حمایت و سیاست معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تحولی اساسی در شرایط به وجود آید.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.