اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

بازنشستگی استاندار

  • کد خبر : 5903
  • 17 مارس 2019 - 13:31
با تصویب قانون منع به کارگیری بازشستگان بود که در رسانه‌های مجازی خبر بازنشستگی عبدالمحمد زاهدی بر سرزبان‌ها افتاد و او هم بارها و بارها تکذیب کرد؛ اما منابع آگاه خبر می‌دهند که استاندار اصلاح طلب قزوین، در بهمن ماه سال98 آن هم در سال انتخابات بازنشسته می‌شود.
ناظران، مشی میانه‌روی او را موجب آرامش استان عنوان می‌کنند تا آنجا که جناح راست به زاهدی، روی خوش نشان می‌دهد؛ بنابراین باید دید با رفتن نماینده عالی دولت در استان، آرامش هم با او می‌رود؟
سودای بهارستان
گفته می‌شود  قدرت الله و محمد علیخانی دوباره بخت خود را برای انتخابات مجلس می‌آزمایند. پدر و پسر که هر دو سابقه حضور در بهارستان را دارند، در دوره‌های گذشته رد صلاحیت شده‌بودند. هرچند شیخ قدرت در حال حاضر چندان رسانه‌ای نمی‌شود و گویی ترجیح می‌دهد فعلا روزگار را در سکوت سپری کند؛ اما محمد، فرزند ارشد او اکنون، عضو شورای شهر تهران است. چنانچه حضور آن‌ها برای انتخابات قطعی شود، قطع یقین بسیاری از معادلات سیاسی در استان تغییر خواهد کرد.
بوی مجلس از شورا
 منابع آگاه از قصد مهدی عبدالرزاقی، نایب رئیس شورای شهر قزوین برای کاندیداتوری در مجلس خبر می‌دهند. او که به برخی از پروژه‌های مدیریت گذشته شهرداری انتقاد‌های تندی وارد می‌کند، هراز گاهی نطق‌هایش در تالار شورا به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل می‌شود. البته در کنار رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در شورای عالی استان‌ها، از  برخی دیگر از اعضای شورا هم نام برده می‌شود که سودای بهارستان دارند. بر این اساس چنانچه این اخبار رنگ واقعیت به خود گیرد، ترکیب شورای شهر، از اکثریت اصلاح‌طلب خارج خواهد شد.
آوج بدون فرماندار
درحالی که گفته می‌شود، استاندار؛ نصرت الله علیرضایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری را به عنوان فرماندار آوج معرفی کرده؛ اما یکی از نمایندگان مجلس با این انتخاب مخالفت کرده‌است. این در شرایطی است که علیرضایی، یکی از حامیان دولت بوده و مواضع اصلاح‌طلبانه دارد. هرچند پیشتر هم علیرضایی به عنوان گزینه معرفی شده‌بود؛ اما گزینه دیگری بر مسند تکیه زد.
اتاق بازرگانی متفاوت؟
 درحالی که ائتلاف فردایی نوین، با سرلیستی بخشنده، رئیس اتحادیه صادرکنندگان در انتخابات اتاق بازرگانی قزوین، اکثریت کرسی را از آن خود کرده‌است، بنابراین تحلیل‌گران اقتصادی بر این باور هستند که سیاست اتاق، نسبت به بخش خصوصی تغییر خواهد کرد؛ آنجاکه بخشنده می‌گوید: «اتاق بازرگانی متعلق به همه اعضای آن بوده و ضروری است اتاق قزوین تبدیل به مجموعه‌ای شود که با اقتدار نسبت به حل مشکلات اقدام کند» تا آرزوی او که تبدیل اتاق بازرگانی به «بزرگترین تشکل بخش خصوصی کشور» است، محقق شود.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5903

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.