اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

سالار؛ بین دوراهی

  • کد خبر : 5882
  • 16 فوریه 2019 - 12:41
خبر اول این که سالار قاسمی، مدیرکل قزوینی آموزش و پرورش استان البرز، این روزها به یک چهره خبرساز در عرصه سیاست استان بدل شده‌است.
روزنامه «عصر ایرانی» در خبری از  حضور قاسمی در پست معاونت سیاسی استانداری البرز خبر داده‌است. درحالی که کمتر از ۳ماه از حضور ‌سالار قاسمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز می گذرد، او توانسته نظر استاندار البرز و نمایندگان این استان را جلب کند و در همین راستا خبر احتمال انتصاب او به عنوان معاون سیاسی- امنیتی یا اقتصادی استاندار البرز شنیده می‌شود. این در شرایطی است که از گوشه و کنار اخباری مبنی بر حضور او در انتخابات سال آینده مجلس هم به گوش می‌رسد.
حضور پررنگ اصولگرایان در انتخابات پیش رو
خبر دیگر این که از محافل سیاسی اصولگرایان به گوش می‌رسد که جریان اصولگرایان استان قزوین عزم خود را برای فتح کرسی‌های مجلس جزم کرده‌است. کاندیداهای این جریان سیاسی که در مرحله تایید صلاحیت کمترین مشکل را با شورای نگهبان دارند، در ۳حوزه انتخابیه استان بسیار فعالند و در بیشتر مراسم و مجالس حضوری پررنگ دارند. به نظر می‌رسد در بویین زهرا، روح ا..عباسپور و در تاکستان، رجب رحمانی، رقبای سنتی جریان مقابل باشند. مهمترین چالش این جریان در حوزه انتخابیه قزوین است که مدعیان زیادی دارد، اما سید مرتضی حسینی، عزمش را برای بازگشت به بهارستان جزم کرده و بانوان اشدری و محمدبیگی در کنار  لطف الله سیاهکالی مرادی هم سودای بهارستان دارند .
 معاون سیاسی می‌آید
گفته می‌شود؛ معاون جدید سیاسی- امنیتی استانداری قزوین در حال طی مراحل اداری صدور حکم در وزارت کشور است و به زودی به عنوان یکی از مردان عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین مشغول به کار می‌شود. رضایی که از چهره‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان است با پیگیری استاندار به قزوین می‌آید و به نظر می‌رسد زاهدی به این نیروی تازه وارد، اعتماد ویژه دارد. رضایی درحالی جایگزین «علیرضا آشناگر» می‌شود که مرد لرستانی مورد وثوق زاهدی، چند ماهی است به عنوان استاندار سمنان مشغول به کار شده‌است.
زرآبادی در تردید
 آخرین خبر این که سید حمیده زرآبادی، نماینده جوان و پر تلاش قزوین، مدتی دیگر سال پایانی  نمایندگی مردم قزوین در دوره اول فعالیتش را آغاز خواهد کرد. زرآبادی که در عین جوانی، چندان هم در عرصه سیاست استان فعال نبود، در مدت حضورش در مجلس توانسته عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و به یکی از چهره‌های خبرساز مجلس تبدیل شود. زرآبادی که چندان پیچیدگی‌های عرصه سیاست و روابط حاکم برآن به مذاقش خوش نیامده، تمایل چندانی برای حضور دوباره را در  این عرصه ندارد و یکی از نزدیکان او در محفلی گفته اگر شنیدید خانم زرآبادی، عطای مجلس را بر لقایش بخشید، تعجب نکنید!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5882

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.