اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

بانک «آینده» هیچ مشکلی ندارد

  • کد خبر : 5872
  • 21 ژانویه 2019 - 9:02
خبراول اینکه؛ اعلام ورشکستگی بانک آینده تکذیب شد و در فعالیت بانکی و پرداخت سپرده شهروندان هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم نگران نباشند.
 در پی انتشار اخباری مبنی بر ورشکستگی بانک آینده در فضای مجازی، حسین درزی رامندی، مدیر شعب بانک آینده در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تکذیب این خبر اظهارداشت: «اخبار ورشکستگی بانک آینده برای چندمین بار طی چند سال اخیر منتشر شد، تا سپرده گذاران این بانک نسبت به دارایی هایشان نگران شوند، که این کار با هدف ایجاد التهاب در آستانه جشن های انقلاب طراحی شده و دسیسه ای از پیش تعیین شده توسط دشمنان نظام است.»
وی بیان کرد: «فرار مسئولان بانک و یا ورشکستگی به هیچ وجه صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌شود و در بخش‌های مختلف خبری در رسانه ملی هم بارها مسئولان این اخبار را تکذیب کرده‌اند. مجدداً به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ خللی در روند فعالیت این بانک وجود ندارد و بانک مرکزی هم در اطلاعیه رسمی خبر را تکذیب کرده است.»
ابوترابی در آستان قدس رضوی
خبر دیگر اینکه؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد؛ امام جمعه موقت تهران، به زودی به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب و حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه معرفی می‌شود. نکته قابل تامل دیگر این که همزمان باانتشار این اخبار، سایت آستان نیوز در خبری این گونه آورده است؛ امام جمعه موقت تهران گفت: حضور زیارت اولی‌ها در حرم مطهر رضوی مهمترین دستاورد آستان قدس رضوی در دوره جدید مدیریت است. حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی از چهره های سیاسی استان قزوین است که سابقه نمایندگی مردم قزوین را هم در کارنامه دارد به زودی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده خواهد گرفت. 
کاهش آسیب های اجتماعی با حضور روحانیون
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: «برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مهرگان از سال آینده، طرح مقابله با آسیب‌ها با استقرار روحانیون در این ناحیه اجرا می‌شود. در خصوص آسیب‌های اجتماعی در مهرگان دغدغه داریم و برای ساخت مجتمع تبلیغی و فرهنگی آمادگی داریم، تا بتوانیم با مشکلات مقابله کنیم.» نعمت‌الهی اظهار داشت: «در بخش نرم‌افزاری به مساجد کمک می‌کنیم و در این خصوص ناحیه شهری مهرگان در اولویت است، هر چند تنگنای مالی داریم اما سال آینده برای استقرار روحانیون در مناطق آسیب‌پذیر اقدام خواهیم کرد.»
تعطیلی کارخانه ها به دلیل بدهی اشتباه بود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: «تعطیل کردن کارخانه ها و جانشین شدن بانکها برای دریافت مطالبات، یک کار اشتباه و غیر عقلانی است که در استان جلوی آن را خواهیم گرفت.»
حجت الاسلام قدرتی با انتقاد شدید از عملکرد بانک‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل بدهی و جانشین شدن بانک‌ها را یک کار اشتباه و غیرعقلانی دانست و گفت: «ثمره همکاری نکردن بانک‌های عامل در این زمینه، تضییع حقوق بیت‌المال، تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران است.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5872

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.