اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

دوباره قالیباف

  • کد خبر : 5843
  • 26 دسامبر 2018 - 11:19
تا انتخابات ریاست جمهوری بیش از 2سال باقی مانده؛ ولی در قزوین، هسته‌ها و جلسات اولیه هواداران برخی از کاندیدها آغاز شده‌است. طرفداران محمدباقر قالیباف عزم خود را جزم کرده‌اند، تا این سرهنگ را پس از چند دوره ناکامی، به رویایش برسانند.
براین اساس مدیران شهری شهردار سابق قزوین، فعالیت‌های اولیه را آغاز کرده‌اند و جلسات با حضور مسئولان سابق ستاد قالیباف در قزوین برگزار می‌شود.
سالار در اندیشه بهارستان
«سالار قاسمی» عضو ارشد حزب کارگزاران در قزوین، سودای حضور در مجلس یازدهم را در سر دارد. قاسمی که بعد از کش و قوس‌های فراوان از قزوین به استان البرز رفته و مسئولیت آموزش و پرورش استان البرز را برعهده دارد. این روزها در فضای مجازی فعالیتش را بیشتر کرده‌است؛ آنجاکه به تازگی صفحه اینستاگرامی هواداران سالار قاسمی فعالیت خود را آغاز کرده‌است. به نظر می‌رسد سالار با بهره‌گیری از اصالت الموتی بودن، با سبد آرای قومیتی، به‌دنبال امتحان شانس خود برای حضور در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت است. البته در انتخابات مجلس دوره هشتم هم به سالار پیشنهاد شد در کنار شیخ قدرت‌الله علیخانی، از قزوین وارد عرصه انتخابات شود که نپذیرفت. 
ریزش در اصلاح طلبی 
برخی جوانان که قبلا در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان و حامیان دولت فعال بودند، به دلیل برخی اتفاقات، در حال نزدیک شدن به «داود محمدی» نماینده مجلس در استان هستند و در این بین، نشست‌هایی هم با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس برگزار کرده‌اند. برخی ریزش در بدنه اصلاحات را به زیان این جریان می‌دانند و به استفاده از نیروهای معتقد به جریان اصلاحات تاکید دارند.
ترافیک در جبهه اصولگرایان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال فعالیت غیررسمی و نشست‌های دورهمی کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم شدت بیشتری به خود گرفته‌است. در جریان اصولگرایی استان به نظر می رسد، «لطف الله سیاهکلی مرادی» عزم خود را برای حضور دوباره برای کاندیداتوری مجلس جزم کرده است. سیاهکلی که در مرکز سروش صدا و سیما مسئولیت دارد، چند روز پیش در آبیک و در مراسم ختم پدربزرگ «علی کریمی» مسئول ستاد احمدی نژاد در قزوین حضور پیدا کرد.  به نظر می‌رسد، سیاهکلی باید در کنار سید مرتضی حسینی- فاطمه محمد بیگی- اسماعیل صادقی نیارکی و شاید حجت‌الاسلام ابوترابی در حوزه انتخابیه قزوین به رقابت بپردازد و دوباره جریان اصولگرا با  ترافیک کاندیدا روبه رو است.
بیکاری از تولی پرس
آنگونه که ایلنا، خبرگزاری که اخبار کارگری را پوشش می‌دهد، گزارش کرده، پس از گذشت حدود سه ماه از تعدیل ۶ کارگر قراردادی کارخانه تولی پرس، هنوز این کارگران برای بازگشت به کار و دریافت مطالبات معوقه خود معطل مانده‌اند. گفته می‌شود که کارگران تعدیل شده از جانب مدیریت مجموعه؛ با برپایی اعتراضات صنفی سه ماهه گذشته این مجموعه مرتبط تشخیص داده‌ شده‌اند. از قرار معلوم این کارگران طی این مدت اخیر اقدام به طرح شکایت در اداره کار شهر صنعتی کرده‌اند و از این طریق خواستار بازگشت به کار خود شده‌اند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.