اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

سوال در مورد هاتگرام و تلگرام طلایی

  • کد خبر : 5822
  • 08 دسامبر 2018 - 12:47
سیده حمیده زرآبادی ازسوال خود درخصوص فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی از وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع مجلس، خبرداد و گفت: بعد از فیلتر تلگرام؛ هاتگرام و تلگرام طلایی دو اپلیکیشنی بودند که وارد عرصه شدند و به صورت ابر فیلترشکن فعالیت می‌کردند که دسترسی کاربران به تلگرام را میسر می‌ساختند؛ یعنی کاربر بدون احتیاج به فیلتر شکن به تمام اطلاعاتی که در تلگرام داشت، دسترسی پیدا می‌کرد ولی با این تفاوت که اطلاعات او در داخل کشور نیز قابل دستیابی بود.
نماینده مردم قزوین، به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت صیانت از اطلاعات مردم و اینکه دسترسی به آن را حرام شرعی اعلام کرده بود پرداخت و گفت: جای این سوال وجود داشت که هاتگرام و تلگرام طلایی به چه صورت فعالیت کرده و سرویس‌دهی می‌کنند.
بازگشت دوباره «رمرودی» به قزوین
«موسی رمرودی» مدیر اسبق شعب بانک کشاورزی استان قزوین دوباره به قزوین برگشت و به عنوان مدیر جدید این بانک در استان مشغول به کار شد. رمرودی در سال۹۴ هم مسئولیت بانک را در استان برعهده داشت.  پیش از او « قائمی» مدیریت شعب بانک را عهده‌دار بود که با ۳۰سال سابقه بازنشسته شد. قائمی ۱۵ ماه در استان قزوین مدیر بود.
انتقاد در جلسه با اصولگرایان
نشست معاون سیاسی استاندار با احزاب اصولگرای استان در حالی برگزار شد که برخی چهره‌های اصولگرای حاضر در جلسه ضمن انتقاد به انتصابات صورت گرفته خواستار نظرخواهی از آنها در انتصابات مدیران شدند!
از سوی دیگر در این جلسه «فضلی» مدیرکل سیاسی استانداری هم حضور و عضویت یک فرد را همزمان در چند حزب را آفت دانست و خواستار شفافیت در عملکرد احزاب شد. 
پیگیری مطالبات کارگران «هفت تپه»
داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود از پیگیری مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه خبر داد. با پیگیری کمیسیون اصل نود مجلس؛ ۲ماه از مطالبات کارگران این واحد صنعتی بحران زده پرداخت شده است.
شرکت نیشکر «هفت تپه» بعد از مشکلات فراوان دوباره به چرخه تولید بازگشته است.
اعتراض به عدم پرداخت حقوق
ایلنا نوشت، گروهی از کارگران «صنایع مفتولی تاکستان» (۱۰آذر ماه) در اعتراض به پرداخت نشدن دست‌کم ۶ماه معوقات مزدی و بیمه‌ای پرداخت نشده‌ی خود، دست از کار کشیده و در محل نگهبانی ساختمان کارخانه تجمع کردند. دلیل اعتراض حدود ۵۰نفر از کارگران شاغل در این واحد تولیدی، بی‌توجهی کارفرما به پراخت مطالباتشان است. همچنین گفته می‌شود بخش دیگری از اعتراضات کارگران این کارخانه به پرداخت نشدن حق بیمه، عدم تحویل کپی قرارداد میان کارگر و کارفرما، کاهش میزان تولید، عقد قراردادهای کوتاه‌مدت یک‌ماهه و بی‌توجهی به مشکلات کارگران مربوط می‌شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5822

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.