اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

موسوی هم رفتنی شد

  • کد خبر : 5799
  • 05 نوامبر 2018 - 8:49
سیدعلی موسوی که با کوله باری از تجربه مسئولیت فرمانداری قزوین را برعهده داشت، در حال وداع با این جایگاه است . موسوی در رابطه با استعفایش گفت: «هنوز به صورت کتبی استعفا نداده و تنها در جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت شفاهی آن را اعلام کرده ام .
با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان که مصوبه مجلس است، باید از مسئولیت خود استعفا دهم که به زودی نیز آن را به صورت کتبی به استاندار تقدیم خواهم کرد.» تغییر فرمانداری قزوین مدتهاست در محافل سیاسی استان مطرح بود و از حیدری به عنوان مهم ترین گزینه جایگزینی موسوی نام می برند .
انتقاد از مهره چینی نمایندگان
حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین، در خطبه های نماز جمعه اخیر، تلویحاً از برخی انتصابات انتقاد کرده و گفته است که نمایندگان نباید به جای حل مشکلات مردم با مهره‌چینی و انتصاب نزدیکان، از امروز به دنبال انتخابات سال آینده باشند. او از نمایندگان استان خواسته است تا از ظرفیت قانونی خود در برابر وزرا و مسئولان استفاده کنند و در این شرایط بد اقتصادی، اجازه ندهند فشار بر مردم بیش از پیش شود.
گزینه فشار به زاهدی
در حالیکه زاهدی کماکان به حضورش در استان به عنوان استاندار اعتقاد دارد، برخی از جریان های سیاسی استان از حضور ژاله فرامرزیان به عنوان استاندار جدید قزوین خبر می دهند. نام فرامرزیان در حالی مطرح شد که عملکرد زاهدی در جابجایی های دستگاه های اجرایی استان چندان به مذاق برخی از چهره های موثر استان خوش نیامده است و یکی از نمایندگان مجلس هم بی میل به حضور فرامرزیان نیست. تغییر زاهدی با قانون بازنشستگی مصوب مجلس بهانه خوبی به ناراضیان عملکرد زاهدی داده است. استاندار با تجربه قزوین فعلا سیاست آرامش و گفتار درمانی را در فضای سیاست زده قزوین دنبال می کند.
برکناری پرسرو صدا
برکناری رییس اداره برق شهرستان آبیک با اعتراض شدید حامیان دولت و اعضای ستاد دکتر روحانی در استان قزوین و حتی فرماندار آبیک همراه شد. این روزها آبیک به محل برکناری های پر سروصدا تبدیل شده است . رییس سابق اداره برق شهرستان آبیک از خانواده معظم شهدا بود که به یکباره از سوی مهندس بهادیوند چگینی برکنار شد. اکنون خبرهایی شنیده می شود مبنی بر اینکه محمدی، رئیس برکنار شده این اداره، از جمله گزینه های شورای شهر به عنوان شهردار آبیک است.
سرپرست خبرگزاری فارس رییس خانه مطبوعات قزوین
سرپرست جدید خبرگزاری فارس به عنوان رییس جدید خانه مطبوعات استان قزوین انتخاب شد. وی در حالی جایگزین کاظم پور شد که خانه مطبوعات قزوین توسط ائتلاف هوای تازه اداره می شود . کاظم پور سرپرست خبرگزاری تسنیم، خرم نیا سرپرست خبرگزاری فارس، امیری از پایگاه خبری صبح قزوین، عابدینی از خبرگزاری بسیج، به همراه بهرامی و حسن رجبی سرپرست روزنامه کیهان در قزوین اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان هستند .

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5799

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.