اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

حمله هماهنگ به دولت

  • کد خبر : 5745
  • 13 سپتامبر 2018 - 9:09
در حالی که با افزایش قیمت دلار و تورم، دولت در فشار مضاعفی قرار گرفته است، عده ای از مخالفین دولت در استان، که به دلیل منافع شخصی و جناحی فرصت را برای موج سواری مساعد دیده اند، در فضای مجازی، با یک سناریوی هماهنگ، حمله همه جانبه ای را به دولت ترتیب داده اند و با «اکانت» های جعلی در شبکه تلگرام، شروع به انتشار مطالب تخریبی کرده اند.
یک قزوینی در ارومیه
به یکی از چهره های قضایی استان، مسئولیت رییس کلی دادگستری آذربایجان غربی، پیشنهاد شده که وی چندان از این پیشنهاد خرسند نشده و ابراز تمایل کرده که در استان های هم جوار مشغول به خدمت شود. موضوع تغییر در دستگاه قضایی استان، ماه هاست که مطرح شده، ولی اتفاق خاصی در این حوزه نیفتاده است.
متهم آزاد شد
یکی از نیروهای دولتی، که چندی پیش به جرم اختلاس بازداشت شده بود، با قرار وثیقه آزاد شده است. این کارمند با سابقه که سال ها در حوزه صنعت و تولید فعال بوده، به جرم سوء استفاده از موقعیت شغلی و دریافت مبالغ غیرقانونی، با نظارت و هوشیاری کارشناسان اطلاعاتی بازداشت شد. گفته می شود نامبرده مبالغی را برای مشاوره و کارشناسی از برخی سرمایه گذاران دریافت کرده است. دستگاه قضایی به شدت در استان با موضوعات این‌چنینی مبارزه می کند.
 تغییرات در کمیسیون های شورا
در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر قزوین، شاهد تغییراتی در کمیسیون ها خواهیم بود. با تغییر ترکیب اعضای کمیسیون ها، به نظر می رسد؛ روسای چند کمیسیون از جمله کمیسیون املاک و توافقات و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک تغییر خواهند کرد. ترکیب حکمت الله داوودی، منیره سادات قوامی، مهدی عبدالرزاقی و احد چگینی، که به تازگی ائتلاف جدیدی را شکل داده اند، در برخی کمیسیون ها تعیین‌کننده است.
نشست شورای اصلاح طلبان
نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان قزوین برگزار شد و در این نشست، انتخابات هیأت رییسه شورای شهر قزوین مورد نقد و بررسی قرار گرفت. در این جلسه دکتر فرهاد درویش، نقطه نظراتی را در مورد ترکیب هیات رییسه مطرح کرد. حجت الاسلام قوامی هم به وحدت، همدلی، شنیدن صدای مردم و توجه به خواسته‌های شهروندان توسط مدیریت شهری تاکید کرد.
تلاش برای ماندن
یکی از مدیران دانشگاه های استان که براساس قانون مجلس در مورد منع به کارگیری بازنشستگان، باید به فعالیت کاری خود پایان دهد، در تلاش است با استفاده از ظرفیت های قانونی در مسند بماند و عرصه را به مدیران جوان تر واگذار نکند. این در حالی است که طبق گفته «علی فرخزاد» معاون عمرانی استاندار، فقط «جعفر جوادی» شهردار الوند شامل این قانون می شود و در استان مدیر بازنشسته دیگری نداریم!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5745

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.