اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

سالاری که می‌رود

  • کد خبر : 5703
  • 25 آگوست 2018 - 8:01
سالار قاسمی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، بالاخره بعد از 6سال از استان می‌رود. قاسمی که جزو اولین انتصابات دولت تدبیر و امید در قزوین بوده ارتباط بسیار عمیقی با بدنه دولت حسن روحانی خصوصا محمدباقر نوبخت دارد و بارها تلاش برای تغییر وی ناکام مانده است.
عضو شورای اصلاح طلبان قزوین که در گذشته دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان هم بوده، آن‌طور که گفته می شود مسئولیت تعلیم و تربیت البرزی‌ها را بر عهده می‌گیرد.
از حمید حمدالله زاده به عنوان محتمل ترین گزینه جایگزینی سالار قاسمی در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نام برده می‌شود.
فشار بر کنسل کردن کنسرت
تلاش‌ها برای لغو کنسرت بهنام بانی در روز ۲۹مرداد از سوی برخی اصولگرایان ادامه داشت و حتی به تماس دادستان قزوین با مدیران ارشاد هم رسید. در حالی که در این روز چندین کنسرت در شهرهای مختلف و حتی برج میلاد تهران هم برگزار شد و ۲۷۰۰بلیط برای کنسرت فروخته شده بود.
تغییر مدیر جوان
مدیر جوان اداره کل ورزش و جوانان شهرستان آبیک برکنار شد و جوان دیگری جایگزین رمضانی شد. این تغییر با موافقت فرماندار آبیک صورت گرفت.
رمضانی از فعالان ستاد دکتر روحانی در استان بود و گفته می‌شود به زودی در جایگاهی دیگر از او استفاده خواهد شد. 
اسکندری نژاد فعلا ماندگار شد
اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که جزو جانبازان هشت سال دفاع مقدس و فرزند شهید اسکندری نژاد است، هم‌چنان سکانداری فرهنگ و هنر استان را برعهده خواهد داشت. عملکرد اسکندری نژاد مورد رضایت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان است.
وی در استان سیاسی قزوین، اعتدال و آرامش را برای اهالی فرهنگ و رسانه به عنوان یک سیاست محوری پیگیری کرد.
کمیسیون ماده۵ علنی شود
درخواست اهالی رسانه و خبرنگاران از استاندار قزوین برای علنی کردن مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده۵ در نشست صمیمانه‌ای مطرح شد و خبرنگار پایگاه خبری گذر نیوز خواستار حضور خبرنگاران در این جلسه شد که با استقبال استاندار همراه نشد.
انتخابات هیات رئیسه خانه مطبوعات
خانه مطبوعات قزوین در دومین سال فعالیت خود درگیر برگزاری انتخابات هیات رئیسه است. کاظم پور، سرپرست خبرگزاری تسنیم، ریاست خانه را در سال اول بر عهده داشت. اکثریت مطلق ترکیب هیات رئیسه خانه مطبوعات استان قزوین، در دست اصولگرایان است. حسن رجبی از کیهان، حسن عابدینی از ایکنا، حنانه امیری از صبح قزوین، جابر خرم‌نیا به همراه محمدکریم کاظم پور، از اعضای موثر ائتلاف هوای تازه هستند که پیروز انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات بودند. امیر رجبی از فروردین امروز، میترا بهرامی از  پیام شهر به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره و بهنام محمودی و رویا بابایی بازرسین خانه مطبوعات قزوین هستند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5703

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.