اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

تغییرات در مدیریت اجرایی استان

  • کد خبر : 5664
  • 02 آگوست 2018 - 6:13
خبر اول این‌که؛ بعد از معارفه «شهرام احمدپور» به عنوان فرماندار جدید آبیک، «سیاوش طاهرخانی» به عنوان معاون اداری و مالی استانداری به مرکز استان فراخوانده شد. برای فرمانداری تاکستان هم چند گزینه معرفی شده بود که با مخالفت بهمن طاهرخانی، «مبین» به عنوان سرپرست و در آینده به عنوان  فرماندار معرفی خواهد شد.
«محمد حسینی» معاون فرمانداری آبیک هم از سمت خود استعفا داد و به قزوین آمده است. «اکبر رشوند» هم به عنوان بخشدار جدید آبگرم معرفی شد.
«زاهدی» کماکان استاندار
خبر دیگر اینکه؛ ساعاتی پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مسئولیت‌های اجرایی، در مجلس شورای اسلامی، کانال‌های خبری از تغییر زاهدی استاندار قزوین و معرفی استاندار جوان خبر دادند. اما یک منبع مطلع نزدیک به زاهدی گفت: این قانون شامل وی نمی‌شود چرا که زاهدی در ابتدای دولت احمدی‌نژاد مرخصی گرفته و تا سال۱۳۹۲ هیچ پستی نداشته و شامل ۳۵سال خدمت نمی‌شود. پس کماکان شاهد حضور استاندار آرام و با تجربه در دیار مینودری خواهیم بود.
مشکلات صنفی رانندگان
شنیده می‌شود؛ در حالی که رسانه‌های خارجی از کوچکترین مسئله برای نشان دادن نارضایتی صنوف مختلف استفاده می‌کنند، رئیس کانون صنفی رانندگان قزوین در نشست بررسی مشکلات این صنف گفت: مشکل رانندگان قزوینی صنفی است و ارتباطی به سیاست و… ندارد.
علی اکبر سیارمه عدم افزایش نرخ کرایه حمل متناسب با تورم را از مشکلات اصل این صنف دانست. سیده حمیده زرآبادی هم در این نشست از عزم جدی دولت برای  بررسی مشکلات رانندگان خبرداد.
تکذیب بازداشت «نصرتی»
در حالی‌که یک کانال خبری در شهر الوند از بازداشت «مسعود نصرتی»  شهردار سابق قزوین در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داده بود، مسعود نصرتی به فروردین امروز گفت: این خبر از اساس کذب است و حتی ارزش تکذیب کردن هم ندارد. در صورت ادامه انتشار اخبار غلط و دروغ، پیگیری حقوقی خواهم کرد. مسعود نصرتی ۸سال شهردار قزوین بود.
تغییر در دستگاه قضایی
چند روزی است خبر غیررسمی  تغییرات در دستگاه قضایی استان بیشتر شنیده می شود و بر این اساس گفته می شود یکی از مقامات عالی قضایی استان ارتقا یافته و مسیولیت یک استان همجوار را برعهده خواهد گرفت . چند ماه پیش هم شایعه تغییر در دستگاه قضایی مطرح شده بود که جنبه واقعی به خود نگرفت . 

تغییرات کلان در دستگاه قضایی استان هرچند سال یکبار می افتد و معمولا افرادی که از قزوین می روند پست های بالاتری می گیرند . محمد باقر الفت دادستان سابق قزوین بعد از رفتن از قزوین، مدیرکل دادگستری خوزستان شد و انصاری مدیرکل دادگستری قزوین هم به سمت رییس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5664

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.