اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

حضور قزوینی‌ها در کنگره اعتماد ملی

  • کد خبر : 5570
  • 09 ژوئن 2018 - 10:58
دومین کنگره حزب اعتماد ملی با حضور اعضای فعال در تهران برگزار شد. هیات قزوینی 12نفره‌ای از شاخه استان قزوین این حزب در کنگره حضور داشت.
 مصطفی حسین زاده، دبیر حزب اعتماد ملی استان هم در این کنگره به عنوان کاندیدای شورای مرکزی تهران ثبت نام کرد که به‌دلیل برخی مسائل رای گیری این کنگره به آینده موکول شد. اساسنامه حزب اعتماد ملی براساس ابلاغیه وزارت کشور اصلاح شد. قدرت الله و محمد علیخانی هم در این مراسم حضور داشتند.
حضور سید احمد خمینی در قزوین
سید احمد خمینی، فرزند ارشد حجت الاسلام سید حسن خمینی، به استان قزوین آمده و چند روزی میهمان قزوینی‌هاست. سید احمد که نیمه شعبان امسال ملبس به لباس روحانیت به صورت رسمی شد، در حسینیه یادگار امام قزوین نماز مغرب وعشاء را اقامه کرد.
 در ده شب ماه مبارک رمضان، سید احمد خمینی بر منبر می‌رود ودر رابطه با فضائل ماه مبارک رمضان برای نماز گزاران سخنرانی می‌کند.
حضور سید احمد خمینی در قزوین، به دعوت حجت الاسلام علیخانی، صورت گرفته که رابطه بسیار خوبی با بیت امام دارد.
کمیته راهبردی شورای اصلاح طلبان قزوین
کمیته راهبردی شورای اصلاح طلبان قزوین، فعالیت و جلسات خود را برای بررسی فضای سیاسی و اجتماعی استان فعال‌تر کرده‌است. این کمیته با حضور ۱۱نفر از اصلاح طلبان سرشناس استان، جلسات خود را در حسینیه حجت الاسلام قوامی برگزار می‌کند و شاکله اصلی شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین است. در این جلسات آخرین وضعیت سیاسی و اجتماعی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد وافراد به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.
بدهی۶۰۰میلیاردی به بانک تجارت
شرکت آزاد راه قزوین – رشت، حدود ۶۰۰میلیارد تومان به بانک تجارت به عنوان سرمایه گذار پروژه بدهکار است و باید این مبلغ را  تا سال۱۴۰۳ پردا خت کند؛ در حالی‌که درآمد کسب شده از این آزادراه کفاف پرداخت بدهی را نمی‌دهد. چند روز پیش مبلغ عوارضی این آزادراه افزایش پیدا کرد.
پیگیری بانک ملی به دیوان عدالت اداری
در پی مشکلات حقوقی پیش آمده و مخالفت دادستان قزوین با افزایش عوارضی آزاد راه قزوین- زنجان، بانک ملی به عنوان سرمایه‌گذار پروژه به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده‌ و خواستار پرداخت بدهی ۳۰۰میلیاردتومانی‌اش شده‌است. این درحالی است که مسئولان دولتی استان از پرداخت بدهی خبر می‌دهند. دستورات دادستان برای پیگیری حقوق شهروندان و خلع ید از بخش خصوصی و واگذاری امور به دولت  با استقبال مردم مواجه شده‌است.
شفافیت  را از خودتان شروع کنید
درحالی‌که شورای پنجم  تاکید می‌کند برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرده، یک عضو سابق و حامی احمدی نژاد، به انتقاد از شورای پنجم پرداخته‌است. در همین رابطه یک منبع مطلع پاسخ داده که افراد باید شفافیت را ازخود شروع کنند که به عنوان کنسرسیوم و عضو شورا برج‌های نیمه تمام را نظارت و اجرا کردند …!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.