اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

حرف‌های انتقادی یک جوان

  • کد خبر : 5483
  • 03 آوریل 2018 - 7:06
خبر اول اینکه در نشست استاندار با سمن‌های جوان استان قزوین، یکی از جوانان به انتقاد از برخی تصمیم‌گیری سیاسیون داشته‌است و از استاندار خواسته، صرفا نظرات برخی چهره‌های سیاسی ملاک تصمیم گیری‌ها نباشد. این درحالی‌است که بزرگان سیاست همیشه خواستار مشارکت جوانان هستند.

شورای مشورتی اصلاح طلبان
شورای مشورتی از سوی بزرگان اصلاح طلب تشکیل شده‌است و این شورا نظرات بزرگان اصلاح طلب و شورای اصلاح طلبان را با استاندار قزوین در میان می‌گذارد. این شورای پنج نفره در زمینه انتصابات و وضعیت سیاسی و اقتصادی استان، نظرات خود را به استاندار ارایه می‌دهند. شورای مشورتی عموما دیدگاه‌های انتقادی را به شخص اول استان منتقل می‌کند.
مخالفت با برخی انتصابات
مخالفت یکی از نمایندگان استان با انتصاب برخی فرمانداران باعث تعجب سیاسیون شده؛ درحالی که انتصاب فرمانداران در استان سرعت بیشتری به خود گرفته، مخالفت این نماینده با برخی گزینه‌ها جالب توجه است، به طوری که بازخورد عجیبی بین حامیان دولت و اصلاح طلبان داشته‌است. باید دید این مخالفت که از قضا تاثیرگذار هم است تا کجا ادامه خواهد داشت و به تغییر گزینه‌ها هم می‌انجامد.
دیدار با رئیس دولت اصلاحات
سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین به همراه ۷۰عضو فراکسیون امید، به دیدار سید اصلاحات رفته‌است. در این دیدار رئیس جمهور اسبق به شنیدن خواسته‌های مردم و توجه به اخلاقیات در جامعه تاکید کرده‌است. این سومین دیدار زرآبادی با منادی شعار گفت وگوی تمدن‌هاست  که بازخورد رسانه‌ای داشته‌است.
تغییرات ادامه دار
دامنه تغییرات در شهرداری…  ادامه خواهد یافت. گفته می‌شود تغییر در یکی از قسمت‌های شهرداری با توجه به بازنشستگی مسئول مربوطه انجام می‌گیرد. شهردار، روند تغییرات را  با وسواس پیگیری می‌کند که همه حامیان شهردار را متعجب کرده‌است .
اعتراض زنانه
انتخاب مشاور فرماندار زن، موجی از اعتراض‌های بانوان اصلاح‌طلب  قزوین را به همراه داشته‌است. گفته می‌شود او با اصرار یکی از بزرگان این جریان انتخاب‌ شده‌است. این درحالی‌است که معترضان، این بانو را اصلاح طلب نمی‌دانند. او در انتخابات شورای شهر، کاندیدا شده‌بود؛ اما به نفع لیست اصلاح‌طلبان کنار رفته‌ بود.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5483

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.