اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

کانال افراد تحت تعقیب

  • کد خبر : 5384
  • 01 فوریه 2018 - 11:19
پس از اغتشاشات اخیر، کانال تلگرامی با عنوان «تحت تعقیب» فعالیت خود را با انتشار عکس از افرادی با عنوان عوامل اصلی اغتشاشات تاکستان آغاز به کار کرده ‌است. در این کانال چهره‌هایی از زنان و مردانی منتشر می‌شود که طبق ادعای این کانال، نقش اصلی را در حوادث ناگوار  شهر تاکستان برعهده داشته‌اند.

همچنان عوارض می‌گیرند
باوجود دستور دادستان استان قزوین مبنی بر تعطیلی محل اخذ عوارض آزاد راه قزوین –زنجان که با استقبال افکار عمومی مواجه شد؛ اما رانندگان در خروجی این آزاد راه‌ها برای مثال در ابهر و زنجان و … باید عوارض استفاده از آزادراه را پرداخت کنند و این برخورد تا حدودی دستور دادستان را تحت تاثیر قرار داده‌است.
مخالفت با شهرداری
در پی دستگیری یکی از شهرداران استان، نکات جالبی در انتصاب او به چشم می‌خورد. در زمان صدور حکم این شهردار، مخالفتی از سوی یک دستگاه‌ اجرایی استان صورت گرفته بود؛ ولی باوجود مخالفت با انتصاب این فرد در پست شهرداری، فشارها، باعث صدور حکم این شهردار شده‌است.
برف روبی؛ تهدید باغ‌های سنتی
با توجه به بارش شدید برف در شهر قزوین و انتظار مردم برای برف‌روبی و نمک‌پاشی، فعالان محیط زیست معتقدند که نمک و ماسه‌پاشی  برای جلوگیری از یخ‌زدگی در معابر و کوچه‌ها باعث آلودگی محیط زیستی باغ‌های سنتی قزوین می‌شود؛ چراکه پس از آب شدن یخ‌ها نمک‌ها به همراه آب به باغ‌های سنتی سرازیر می‌شود. در همین زمینه شهردار قزوین دستوری برای کاهش استفاده از نمک برای برف‌روبی داده‌است.
عجول نیستم!
 زاهدی، استاندار قزوین در نشست خبری در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران در زمینه  ارزیابی مدیران اجرایی  گفت:  هنوزبه ارزیابی صد درصدی نرسیده‌ایم و مدیران نمره قبولی نمی‌گیرند و در آینده تغییر و تحول خواهیم داشت.  او در توضیح بیشتر گفت: روش کاری من طوری است که عجول نیستم باید به یک ارزیابی درست برسم تا هرکس که انتخاب می‌شود بهترین باشد.
رییس ستادی که انصراف داد
عزیزی، مسئول ستاد جوانان الوند و مشاور فرماندار البرز  که در جریان اعتراضات بازداشت و بعد آزاد  شد، از برخی برخورد ها  گله‌مند بود و از همراهی جریان  اعتدال و … ابراز پشیمانی کرد و گفت: دیگر در هیچ دسته و گروهی به فعالیت نخواهم پرداخت و به دنبال زندگی شخصی‌ام می‌روم!
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5384

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.