اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

تغییرات در مدیران دستگاه‌های دولتی

  • کد خبر : 5345
  • 16 ژانویه 2018 - 7:41
یک منبع مطلع گفته به‌زودی شاهد تغییر مدیران یک شرکت دولتی وسازمان مطرح در استان خواهیم بود. مدیران این دو جایگاه دولتی از افراد باتجربه بودند که مدت‌هاست خبر تغییرشان مطرح بوده که اخیرا قطعی شده‌است. البته نباید از رایزنی‌های دقیقه نودی حضرات برای ماندن غافل شد که حکم معجزه دارد.

دستگیری دو دانشجوی قزوینی
در پی اعتراض‌های خیابانی، دو نفر از دانشجویان قزوینی، مجید مسافر، دبیر شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و پدرام پذیره، نائب دبیر انجمن صنفی دانشگاه تهران بازداشت شدند. این دو در اعتراض‌ها شرکت نداشتند؛ اما گفته می‌شود که نیروهای امنیتی به خانواده‌های آن‌ها گفته‌اند این دانشجویان را نه برای حضور در تظاهرات که صرفا به واسطه پیشگیری دستگیر کرده‌اند.
تغییرات در مدیریت شهری
 گفته می‌شود به زودی تغییراتی در بدنه مدیریت شهری اتفاق می‌افتد. براین اساس، مهدیه میرناصری، مدیرعامل کاسپین، علیرضا ترابی، از جانبازان جنگ تحمیلی در معاونت سرمایه‌گذاری و اصغری به عنوان معاون برنامه‌ریزی شهری در شهرداری قزوین مشغول به کار می‌شوند؛ البته این تغییرات هنوز قطعی نشده است.
لغو مراسم سالگرد درگذشت هاشمی
 به نظر می‌رسد به دنبال ناآرامی‌ها در بیشتر نقاط کشور، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی که قرار بود با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید انصاری در قزوین برگزار شود، فعلا لغو شده‌است.
رئیسی فعلا نمی‌آید
چندی پیش در کانال‌های اجتماعی نزدیک به جناح راست، خبر از آمدن ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری اصولگرایان به بویین زهرا منتشر شد.
در این کانال از قول حسین‌خانی، جانشین ستاد یادواره شهدا شهرستان بویین زهرا آمده بود که رئیسی برای سخنرانی در یادواره شهدا شهرستان به بویین زهرا سفر خواهد کرد؛اما شواهد پیداست، فعلا این مراسم برگزار نمی‌شود.
تغییر در فرمانداری ها
با انتصاب رضا عسگری به عنوان فرماندار زنجان، احتمال تغییر برخی فرمانداری‌ها در استان بیشتر شده‌است. از رضا گروسی، مدیرکل شهر و روستای استانداری، شهرام احمدپور و مرتضی علیخانی به عنوان گزینه‌های فرمانداری البرز نام برده می‌شود.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5345

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.